[Nie 21:51] RedWitch:  Ale po co ja mam szukać gifa? :)
[Pon 13:00] Kredeczka:  Bo mój wygasł... i daję Ci możliwość zdecydowania co będzie migało na moim profilu, tylko żadnych przesadnie zbereźnych rzeczy xD
[Pon 21:03] slona:  Ok Sekretarka Kim Mi So na plaży w Krynicy zrobiła szoł.... ogladałyśmy w trzy....
[Pon 21:08] slona:  Red a co z tym- come and hug me? co z nim nie halo.... jak ktoś lubi przystojnego gliniarza i jeszcze przystojniejszych złych z nutką magii polecam Sketch czy jakos tak ....obsada boska i drama też.....
[Pon 21:10] slona:  Pisak Hyuna sie obroni .... Ona jest twarda ,ale gorzej z chłopakami z Pentagon..... podejrzewają że ktoś może polecieć......
[Wto 13:25] slona:  Ale ładny banerek.... a wie ktoś co z tą bułą się dzieje? jest w zakonie, w wojsku,czy pyry sadzi?
[Czw 15:12] RedWitch:  Ej, ale czemu ja mam decydować? nie cem xDDD
[Czw 15:12] RedWitch:  slona, oglądam właśnie Sketch. Dopiero drugi ep za mną, ale jakoś bez szału póki co...
[Nie 10:00] Saramizu:  miłej niedzieli dla wszystkich ELFów <3
[Pią 19:17] Kredeczka:  Wiem że Hyuna się obroni... Chłopaki... skład się zmieni jak u nas jeśli wytwórnia i fanki się nie opamiętają...
[Pią 19:19] Kredeczka:  Red, nie to nie, ja już coś znalazłam... i to wrzucę w wolnej chwili... chyba że pęknę i poszukam czegoś innego, bo za takiego gifa to powinnam dostać czerwony nick xD
[Wto 18:41] RedWitch:  Chętnie zobaczę, co tam masz :P
[Czw 10:25] slona:  Heloł Laski!!! co tu tak pusto?
[Sob 20:48] Saramizu:  o slona, jak Cię dawno nie było ;P
[Sob 22:19] Saramizu:  wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Naoni :) <3
[Nie 21:47] Naoni:  Saramizu, bardzo dziękuję <3
[Pon 15:40] slona:  S ale miałaś wczoraj natchnienie.....
[Pon 18:18] Saramizu:  slona, chyba podświadomie wyczułam comeback ;P
[Wczoraj 16:49] slona:  Ale dużo ładnych fotek ...pooglądałam sobie Ryeo....
[Wczoraj 16:50] slona:  No to miłe Panie czekamy na ten nasz CB........ z ciekawością....
[Wczoraj 16:51] slona:  a w ogóle to wam napiszę, ze Ci fani to mają z deklem tak serio.......
[Wczoraj 16:54] slona:  Gdzieś czytałam, że fani tego aktora Kim Hyun Joona ,napisali petycję do jego partnerki z WGM o to ,by napisała jaki to on nie jest wspaniały i dobry......
[Wczoraj 16:56] slona:  pomijam fakt że dostawała wyzwiska i groźby podczas trwania programu..... nawet opowiadali że za ręce nie mogli się złapać .....
[Wczoraj 16:58] slona:  A teraz dupe zawracają kobiecie, która pewnie już nie pamieta tego Joonga....
[Wczoraj 17:00] slona:  bo ja też zapomniałam o Jego istnieniu ....ale historia zabawna....
[Wczoraj 21:24] Saramizu:  bo niektóre fanki to nie fanki a fanatyczki xD"...