| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja | Zaloguj | Album | Download |


superjunior

Poprzedni temat «» Następny temat
[05.12.2011/TWITTER] Pierwsza audycja DJ Sungmin'a i Ryeo
Autor Wiadomość
RedWitch 
NIEStraszny tyran


Ulubieniec z SJ: Yesung, ZhouMi, Ryeo
Fav Pairing: RyeoMin, HeeMin
Grupa krwi: A Rh +
Kocham SuJu od: nie pami?tam dnia, kiedy ich nie kocha?am.
Wiek: 30
Dołączyła: 03 Maj 2011
Posty: 5764
Skąd: Bia?ystok
Wysłany: 2011-12-05, 17:37   [05.12.2011/TWITTER] Pierwsza audycja DJ Sungmin'a i Ryeo

Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---


Credit: @KBSKISSTHERADIO
Translation: @Jinn8812elf
Pl: RedWitch @superjunior.pl
Posted by: Destinyhae (www.sup3rjunior.wordpress.com)
TAKE OUT WITH FULL & PROPER CREDITS.


KBS w ogóle nie powinien prowadzić tak beznadziejnego tt xDD
_________________
 
 
 
maggdalena 
Mad?


Ulubieniec z SJ: Hae, Tusiek, Hee, Kyu, Hyuk
Lover: Siwon
Fav Pairing: EunHae, HanChul, HeeTeuk
Grupa krwi: A Rh+
Kocham SuJu od: 10.02.2010
Wiek: 26
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 15239
Skąd: ??czyca
Wysłany: 2011-12-05, 17:39   

RedWitch napisał/a:
KBS w ogóle nie powinien prowadzić tak beznadziejnego tt xDD

dlaczego?
RedWitch napisał/a:
wyłonił się z małego miejsca

he? O_o
RedWitch napisał/a:
DJ Ryeowook, czy to oglądasz?

no raczej widzi xD
no to dobrego goscia im Eunhyuk i Teuk zaprosili xD tylko cos mi sie wydaje ze oni ja zaprosili bo sami mieli ja goscic :(
_________________
"Without you, I could never see. Without you, I could never hear. Without you, I could never have happy tears in my eyes"

"Sometimes you're my hero. Sometimes you're my girlfriend. You're my sister. You're my BABY!"
Ostatnio zmieniony przez maggdalena 2011-12-05, 17:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
RedWitch 
NIEStraszny tyran


Ulubieniec z SJ: Yesung, ZhouMi, Ryeo
Fav Pairing: RyeoMin, HeeMin
Grupa krwi: A Rh +
Kocham SuJu od: nie pami?tam dnia, kiedy ich nie kocha?am.
Wiek: 30
Dołączyła: 03 Maj 2011
Posty: 5764
Skąd: Bia?ystok
Wysłany: 2011-12-05, 18:08   

maggdalena napisał/a:
RedWitch napisał/a:
wyłonił się z małego miejsca

he? O_o


właśnie dlatego KBS nie powinien prowadzić. Oni tak dosłownie napisali na tt xDD
_________________
 
 
 
Fanka 
Małpka ;D


Ulubieniec z SJ: Wszyscy~
Lover: Eunhyuk
Fav Pairing: EunHae, KyuHyuk, QMi, XiuHan
Kocham SuJu od: 01.08.2011
Wiek: 19
Dołączyła: 05 Paź 2011
Posty: 1940
Skąd: Brzesko
Wysłany: 2011-12-05, 19:03   

Tęsknie za EunTeuk. Ale ciesze sie ze przynajmniej Sukira nie "padła" całkiem
Choc nie mam juz okazji smiac sie z Eteuk'iem i Hyuk'iem to moge posmiac sie z Ryewook'iem i Sungmin'em. Kocham ich <3
_________________
"We are not together for a moment but forever"

"We and you guys have feelings more than between a singer-fans"
~Lee Hyukjae to ELF

"If you don't support the 15, what kind of ELF are you?"
~Heechul

I'm one of those people you'll find within the Sapphire Blue Ocean

I'm a superman, so don't worry
~Yesung
Ostatnio zmieniony przez Fanka 2011-12-05, 19:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SuJeong 
call me Sudzia

Lover: Donghae
Fav Pairing: KyuHyuk
Kocham SuJu od: 06.2010
Wiek: 23
Dołączyła: 11 Mar 2012
Posty: 5491
Skąd: Londyn
Wysłany: 2012-12-08, 02:00   

Szczerze, myślałam że to będzie dłuższe. Ahhh, Sungmin i Wook świetnie sobie radzą ale nie dziwię się, że nieco się denerwowali :c
_________________


SEBAS-CHAN!!!!!!!!!!!!!!!


Eunhyuk about Donghae: Don't even talk about him... he is the first Korean celebrity to speak 0 languages. ㅋㅋㅋㅋㅋ
Ostatnio zmieniony przez SuJeong 2012-12-08, 02:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ElJunPl 
Groszek Pachnący~


Ulubieniec z SJ: Wszyscy >.<
Fav Pairing: Teraz już wszystkie xD
Grupa krwi: B
Kocham SuJu od: Halloween 2010
Wiek: 25
Dołączyła: 16 Lip 2011
Posty: 3142
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2012-12-09, 16:01   

Kurde, na IU po tym "skandalu" już nigdy tak samo się nie spojrzy XD
Jak Wookie miał tego nie oglądać, skoro tam był? xD
Jakiś dziwny ten pomysł na audycję na tt xD Za wiele powiedzieć nie mogą przez ograniczenie znakowe :P A tweetów też za dużo nie napisali xD
_________________

And if we should die tonight
We should all die together
Raise a glass of wine for the last time
Ostatnio zmieniony przez ElJunPl 2012-12-09, 16:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


logo
2008 – 2017 © SUPERJUNIOR.PL
Poprzednie adresy: Klik | Klik

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 11