| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja | Zaloguj | Album | Download |


superjunior

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Estoir
2014-01-20, 22:17
[06.12.2005/SHOW] Super Junior Show Ep.01
Autor Wiadomość
SuJeong 
call me Sudzia

Lover: Donghae
Fav Pairing: KyuHyuk
Kocham SuJu od: 06.2010
Wiek: 24
Dołączyła: 11 Mar 2012
Posty: 5491
Skąd: Londyn
Wysłany: 2012-06-26, 15:33   

Okej,udało mi się ściągnąć. Co mnie zdziwiło,bo mój net czasami mnie nie kocha.
Ale o matko ! Donghae i te jego włosy, ślicznie tam wygląda, już sam początek mi się strasznie podoba.
EunHae wygląda jak koreańska wersja visual kei z tymi włosami ~ *_*
A co do fryzury Shindonga.. Matko, że ja się tak zapytam, co to jest ? xDDD
Wygląda jak makaron (takie określenie zastosowała moja siostra xDDD WTF)

Jo Hye Ryun! ... Nie znam jej, ale ok. XD

Cytat:
Jestem "mężczyzną jak morze", mężczyzną| tak obszernym jak morze, Donghae.

Jaki słodki Donghae~~~~

Eunhyuk tańczy! Omo, od razu zaczęłam się zacieszać jak głupia *.* ale to co robi Shini.. Co to ma być ? XD
I jak tak się przyjrzałam *always watching Donghae* to ma ząbki jak klólik.:D

Ojaaa@@ Jak Donghae ślicznie to zaśpiewał, OMG chyba będę tylko nim się zachwycać tutaj xDDD

Oglądam to 5 minut i już wywód. O.o

Jezu, jak oni mogli kiedyś tak się ubierać.. masakra jakaś, wszyscy luźne jeansowe spodnie. Haha .xD
Leeteuk i młodek plastikowy ? Ha, biedny Kangin.
Dobra teraz kolej Donghae i Eunhyuka, czemu pomyślałam o tym że Donghae nie trafi w jego głowę ? xDDD

Aww, dobra nie będę pisać co chwilę.
Podsumowując podobało mi się strasznie! :)
_________________


SEBAS-CHAN!!!!!!!!!!!!!!!


Eunhyuk about Donghae: Don't even talk about him... he is the first Korean celebrity to speak 0 languages. ㅋㅋㅋㅋㅋ
Ostatnio zmieniony przez SuJeong 2012-06-26, 22:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Shainy 

Ulubieniec z SJ: Ryeowook
Fav Pairing: EunHae, MinWook
Wiek: 24
Dołączyła: 14 Maj 2012
Posty: 130
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-07-04, 17:05   

Jak widze ich stare fryzury, to mi się śmiać chce ;) Ciekawe czy nie mieli jeszcze stylistów, czy po prostu uważali, że tak wyglądają fajnie ^^
Ostatnio zmieniony przez Shainy 2012-07-04, 17:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bigus 
Biguś


Ulubieniec z SJ: Eunhyuk, Leeteuk, Kyuhyun, etc
Lover: Dong Hae
Wiek: 25
Dołączyła: 20 Lip 2011
Posty: 96
Skąd: Zamość
Wysłany: 2012-07-05, 00:31   

własnie tego szukalam..:)

Patrzac na ich stare fryzurki przypomina mi sie Twins do kotrego ciezko bylo mi sie przekonac.
Kangin przez ten caly czas nie wiele sie zmienil.. ciagle wyrywa:D
No i jak widze EunHae juz sie ładnie fomowało. :)
Pamietnik Heechula, spokojne wydanie Chula .. me gusta :D
Ostatnio zmieniony przez bigus 2012-07-05, 21:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Konayuki 
KONA OPPA.


Ulubieniec z SJ: Mimi, Ryeo, Henry, Yeś, Teuk
Lover: ~ KYUHYUN ~
Fav Pairing: QMi, KyuWook
Kocham SuJu od: 18 grudzień 2011
Wiek: 21
Dołączyła: 20 Gru 2011
Posty: 800
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-08-02, 11:39   

Ach, widziałam ten stres po nich xD Pierwszy program i w ogóle, takie dzieci jeszcze *.* Czuć było ich zdenerwowanie xD
Fajnie się ogląda coś tak starego xD Ich fryzury... a szczególnie EunHae, ze wskazaniem na Hae .. xDDD I jeszcze ten pudelek Shiniego xD
O co chodziło z tym, że Kangin kradnie usta Leeteuka kiedy śpi? *O* KangTeuk <33 ^^
A pamiętnik Heechula mnie rozczulił. Już wtedy miał tak zapełniony grafik, biedny. Mam nadzieję, że teraz już trochę odpoczywa w tym wojsku ._.

Dziękuję za tłumaczenie ^^
Ostatnio zmieniony przez Konayuki 2012-08-13, 13:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
gadzior 

Wiek: 27
Dołączyła: 10 Cze 2012
Posty: 71
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-09-12, 13:39   

Najgorszą fryzurę wtedy to miał chyba Donghae i Shindong cieszę się że już takich nie mają
Te uderzenia młotkiem musiały boleć
ale spodobała mi się zabawa dibidibidib chętnie bym w nią zagrała
no i Heechul naprawdę miał przewalone spać 2-3 godzinny dziennie totalna porażka
Ostatnio zmieniony przez gadzior 2012-09-12, 15:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Cafekko 
Wyznawca Kawaii'zmu


Ulubieniec z SJ: Wszyscy^^
Dołączyła: 03 Lip 2012
Posty: 247
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2012-12-03, 17:00   

Więc tak... możliwa do pobrania jest tylko część pierwsza ale to zawsze coś więc postanowiłam sobie ją obejrzeć jednak niestety u mnie coś jest nie tak bo program działa prawidłowo tylko ze trzy minuty a potem wyskakuje błąd. Jestem trochę niepocieszona ale to niczyja wina więc mogę się tylko z tym pogodzić. :>
Mimo to, dziękuję za tłumaczenie.^^
Ostatnio zmieniony przez Cafekko 2012-12-05, 22:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Fanka 
Małpka ;D


Ulubieniec z SJ: Wszyscy~
Lover: Eunhyuk
Fav Pairing: EunHae, KyuHyuk, QMi, XiuHan
Kocham SuJu od: 01.08.2011
Wiek: 19
Dołączyła: 05 Paź 2011
Posty: 1940
Skąd: Brzesko
Wysłany: 2013-02-03, 17:34   

Fajny program :D
Przyjemnie się oglada takie coś po kilku latach~~
Można sie posmiać z nimi, jak zawsze :D
Heechul i reszta mają strasznie zapchane te harmonogramy~~
Dziekuje za tlumaczenie ^.^
_________________
"We are not together for a moment but forever"

"We and you guys have feelings more than between a singer-fans"
~Lee Hyukjae to ELF

"If you don't support the 15, what kind of ELF are you?"
~Heechul

I'm one of those people you'll find within the Sapphire Blue Ocean

I'm a superman, so don't worry
~Yesung
Ostatnio zmieniony przez Fanka 2013-02-03, 21:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Emiko Takeshi 

Lover: Donghae <3
Fav Pairing: EunHae, KyuMin
Wiek: 24
Dołączyła: 13 Mar 2013
Posty: 432
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-04-30, 22:01   

Genialny odcinek. Oczywiście od samego początku momenty Eunhae <3, no jakże mogłoby tego zabraknąć. Hae jest taki uroczy, ze idzie się rozpłynąć. Moment w którym się przedstawiał był słodki. Kangin jak zawsze rozwalił mnie tak, że nie mogłam się podnieść ze śmiechu. Sungmin zbyt kobiecy...nie ma to jak pojazd po koledze z zespołu. Te minki, które on strzela są tak urocze. Ogólnie fajnie się patrzy na chłopaków w tych stylizacjach, jakbym cofnęła się w czasie (kudłaty Hae). Ale współczuję Heechul'owi. Nie spać 4 dni? Że on trzymał się na nogach i był do życia to podziwiam. Do tego jego włosy *.*, napatrzeć się nie mogłam.

Bardzo dziękuję za tłumaczenie. Miło jest obejrzeć program po polsku :3
Ostatnio zmieniony przez Emiko Takeshi 2013-05-03, 15:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


logo
2008 – 2019 © SUPERJUNIOR.PL
Poprzednie adresy: Klik | Klik

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 12