| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja | Zaloguj | Album | Download |


superjunior

Poprzedni temat «» Następny temat
[20.06.2007/SHOW] Idol World: Super Junior T ep 7 PL
Autor Wiadomość
swietej-pamieci 
Ma?peczka :)


Lover: EunHyuk
Fav Pairing: EunHae
Grupa krwi: A Rh+
Wiek: 31
Dołączyła: 04 Maj 2011
Posty: 5734
Skąd: Zamo??
Wysłany: 2011-05-04, 23:58   [20.06.2007/SHOW] Idol World: Super Junior T ep 7 PL

Ep 7 (20.06.2007)



W odcinku 7 kontynuacja Ukrytej Kamery EunHyuk'a! Co jeszcze się wydarzy i do jakiej niebezpiecznej sytuacji dojdzie? Do czego KangIn zmusi Hyuk'a i jak EunHyuk zachowa się w sytuacji, gdy jego przyjaciel chce się bić a następnie będzie w stanie zagrożenia? Jednak, nie tylko sytuacja będzie niebezpieczna przez ich grę. Czy z powodu nieprzewidzianych okoliczności, Ukryta Kamera zostanie odkryta?! Zobaczycie również scenę zza kulis nagrywania Rokkuko, w jaki sposób Idol World przemieni się w Adult World? Jakie HeeChul ma metody na rozluźnienie gardła, i co ma do powiedzenia SungMin, leżąc w łóżku? Następnie EunHyuk z przyjaciółmi skorzystają z masażu rozmawiając przy tym o wypadku i wyznając nieco swoich szczerych uczuć. A Pozostali członkowie będą się raczyć jedzeniem i piciem w knajpie wraz ze swoimi przyjaciółmi. Miłe rozmowy i szczere wyznania również znajdą tu dla siebie miejsce.

[hide]
MF
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5

Napisy PL [hide]

Credit:
Uploaded by: nong_mod/ nongmoddy
@13monkeyshouse.18
Upload WT: madlejane
Pl translate: swietej-pamieci
Timing: swietej-pamieci
@superjunior.pl


PO OBEJRZENIU PROGRAMU EDYTUJ SWÓJ POST!
_________________


Leeteuk: Chcia?bym móc wyst?pi? przed domem ka?dego ELF'a.
Eunhyuk: Hyung, chcesz si? zabi? przed pój?ciem do wojska?
Leeteuk: Nie, ale one b?d? za mn? t?skni?y.
Eunhyuk: W takim razie musisz te? wyst?pi? przed naszym dormem, bo my b?dziemy bardziej za tob? t?skni?...



The Day I Realized You're Gone...
Ostatnio zmieniony przez Estoir 2014-01-20, 22:22, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Yukiana 

Dołączyła: 10 Maj 2011
Posty: 114
Skąd: Polska
Wysłany: 2011-05-13, 10:59   

:)
Ostatnio zmieniony przez Yukiana 2015-01-01, 16:46, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Majanna 
HG pervert wife


Ulubieniec z SJ: Donghae&Henry
Lover: HanGeng
Fav Pairing: HanChul&EunHae
Kocham SuJu od: 10.02.2010
Wiek: 26
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 4880
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 2011-05-13, 12:31   

Czy to już naprawdę przedostatni odcinek?
Bu… ja się tak nie bawię, za szybko się to skończyło.
Wiedziałam, że nie zawiodę się na dalszej części ukrytej kamery! To jak przyjaciel Hyuka stanął w jego obronie, dobrze o nim świadczy (swoją drogą on jest serio strasznie sexy *__*). Ciul wymiatał, świetny z niego aktor, mimo początkowych problemów z opanowaniem śmiechu w końcu zrobił się maga poważny! I matko! Jak Hyuk ich cudownie powstrzymywał (odniosłam przy tym wrażenie, że nie pierwszy raz to robił..).
Mało brakowało, a wszystko by się wydało gdy Małpek wparował do tego schowka, w którym siedział roześmiany Ciulek.. ale Hyuk był tam poważny.. zupełnie jak nie on! Widać, że się przejął całą tą sytuacją.
Przez chwile autentycznie myślałam, że tan „fałszywy przyjaciel” ma broń, którą zaraz wyciągnie i chyba Hyuk myślał tak samo.
Nie da się ukryć, że ukryta kamera była dużym sukcesem!
Co do dalszej części programu.. niech Minek lepiej nie gada o tym leżeniu na łóżku z dziewczyną xD No ale teraz wiemy, że Minek potrzebuje dziewczyny, która sypia na prawym boku..
Łiii skok Kangina na Minka.. so sexy, ciekawe czy na co dzień tez się tak zachowują..
No i znowu mi się Ciulka szkoda zrobiło.. jestem zła na jego przyjaciół, że się nie pojawili! No i co z tego, ze mieszkają daleko!
Relacje chłopców SA wspaniałe, oni serio zachowuja się jak prawdziwi bracia. Kłócą się ze sobą, sprzeczają, ale mimo to widać, ż też troszczą się o tą druga osobę.
Jeszcze tylko jeden odcinek..wielka szkoda, przykro mi będzie jak już się skończy..
Dziękuję za tłumaczenie ;*
_________________
Ostatnio zmieniony przez Majanna 2011-05-13, 13:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Yume-chan 
Żółwiasta~ xDD


Ulubieniec z SJ: Yesung i pozostała 14 <3333
Lover: Yesung <333 ... i kilku innych xD
Fav Pairing: Eunhae, YeKyu, Yehae, KyuMin, HeeMin, KyuChul
Grupa krwi: A Rh+
Kocham SuJu od: lipiec-sierpień 2010r~
Wiek: 22
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 752
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-05-22, 13:14   

Już przedostatni? Niee TT.TT
te wkręcanie było boskie ;D hehe Małpka wystraszona, a inni sie śmieją xD umieram xDD ten strach w jego oczach na myśl o broni :mrgreen:
relacje Kangina z jego przyjacielem... choćbym widziała siebie z przyjaciółką xDD
a potem znowu o tym wypadku :( musiałam przez to ciastko zjeść! ;D
"Członkowie Super Junior, którzy kochają i opiekują się sobą wzajemnie. Razem będą szczęśliwsi." Podoba mi się to zdanie <3
Yukiana napisał/a:
W samym programie chodzi mi oczywiście o powstrzymywanie przyjaciela Enhyuka od bójki, m.in. słowami: ,,On jest hyungiem, nie rób tego!" Jak ktoś jest hyungiem to jest bezkarny?
strasznie rzuciło mi się to w oczy, co kraj to obyczaj.. czy jakoś tak xD
Majanna napisał/a:
Jak Hyuk ich cudownie powstrzymywał (odniosłam przy tym wrażenie, że nie pierwszy raz to robił..).
nie ty jedyna xD

chyba najlepszy odcinek ^^ dziękuje za tłumaczenie :)
_________________
~~
Ostatnio zmieniony przez Yume-chan 2011-05-22, 16:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ana0106 

Ulubieniec z SJ: Heechul
Dołączyła: 09 Lip 2011
Posty: 189
Skąd: Zamość
Wysłany: 2011-08-13, 20:25   

Dziękuje za tłumaczenie. Naprawdę biedny Eunhyuk. To nie fair, że wciąż go wrabiają. A on jest taki słodki i naiwny. On wszystkich tam uspokajał, nawet przepraszał tego fałszywego przyjaciela Kangian mimo, że to on robił cos złego. Świetny moment był wtedy kiedy Eunhyuk zaciągną przyjaciela do pokoju gdzie siedział Heechul z kamerzysta. Kiciul się cały czas tam śmiał i myślałam, że sie wtedy gapnie. I kiedy tam wszedł to rozwaliła mnie nagła zmiana na twarzy Heechula. Z nagłego śmiechu w złość. Był niesamowity, bo musiał być bardzo szybki z tą zmianą i jeszcze powstrzymywać sie od śmiechu. Był taki zszokowany jak dowiedział się, że to ukryta kamera. Jeszcze przyznał, że myślał, że ten gość wyciąga pistolet i chce zastrzelić jego przyjaciela! Biedactwo! ;* Jak mówił o tym wypadku, że bolało go w tali i bał się, że nie będzie juz mógł tańczyć to leciała taka smutna muzyka, że chciało sie płakać.
Ostatnio zmieniony przez ana0106 2011-08-13, 21:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Aki Hikari 
Morderca Myszy


Ulubieniec z SJ: Heechul
Lover: Heechul
Grupa krwi: 0 RH+
Wiek: 24
Dołączyła: 27 Lip 2011
Posty: 58
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: 2011-08-31, 02:07   

Jak ja kocham te ukryte kamery. Oni są wobec siebie tacy okrutni...
Ja tez myślałam, że tam jest broń, ale bardziej myślałam o jakimś scyzoryku [ z np. tępym ostrzem, żeby nic sobie nie zrobili xD]
To jak Małpka z przyjaciółmi opowiadali o tym wypadku - brr... Ciarki mnie przechodziły...

Ej ale właśnie to dziwne, że jak jest Hyungiem to mu wolno... To tak nie halo... Przecież nieraz młodsi są mądrzejsi/mają racje itp...
_________________
 
 
 
POI

Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 73
Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-09-04, 23:26   

Masakra jak oni wkrecali Hyuka...ten to swoja droga jest naprawde cierpliwy...no az mi sie go szkoda zrobilo...taki biedaczek niewinny...i jak wstawal w obronie....
Ze sa tacy ludzie jeszcze na swiecie:)

Sceny z zza kulis byly naprawde śmieszne:D
To udawanie naprawde im wychodzilo...haha
Heechul jak tam "pial"...haha
Ostatnio zmieniony przez POI 2011-09-05, 18:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gang-aji 
Królowa fandomu


Fav Pairing: Leeteuk + zmarszczki
Kocham SuJu od: 14.05.2010
Wiek: 27
Dołączyła: 18 Lip 2011
Posty: 385
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2011-11-30, 22:34   

Aki Hikari napisał/a:
Przecież nieraz młodsi są mądrzejsi/mają racje itp
Ach, Iguś, słonko, ale to są właśnie przywileje starszeństwa... Masz młodszego brata, powinnaś coś o tym wiedzieć...^^

Achm. To juz prawie koniec... ciekawa jestem, o której skończę to wszystko oglądać... i czy jutro wyjdę z domu...</3

Yy.. Po raz 7 dzisiaj - dzięki eSPe!

Edit:
Aigoo~~ Nie mam już mocy... ale zostały tylko dwa odcinki do skomentowania *motywuje sama siebie* Madziek, hwaiting~~!
Aish! Wkurzyłam się nie na żarty... no ja, przegięcie, naprawdę. Znaczy, pieknie, Hyuk pokazał, że jest wspaniałym człowiekiem chroniącym przyjaciół, ale i tak... no, nie podobało mi się to. Hyuk był naprawdę zły i przestraszony...
No, ale jak już mu wszystko wyjaśnili i zaczęli go chwalić, to aż sie wzruszyłam... (ymm... za czesto się dziś wzruszam, pfft :/) No i... ach, kto by z takim wspaniałym facetem nie chciał być...?
Aaaa~~ Nie ma nic lepszego, jak Heechulowy fałsz. Serio! Kocham to najbardziej na świecie <3
Omo, Adult World? Bleeeh, co to maa być? xDD
Oj, dobra, mniejsza.
W każdym bądź razie Sungmin i jego łóżeczko... <333 *patrzy w stronę swojego łóżka, które jest puste w taki smutny sposób i w stronę łóżka współlokatorki, która właśnie przytula sie z chłopakiem* Hmm... TT^TT *cierpi*
ooo... biedny Hee, w sumie rozumiem jak się czuł, że nie bylo z nim jego przyjaciół </3 Serduszko mi pęka, naprawdę... </3 Czuję się teraz tak samo, bleeeh.
Aish, naprawdę~! Znów o tym wypadku mówili! A ja już nie mam chusteczek do płakania...</3 Ale to piękne, że nasi panowie mają przyjaciół, którzy tak się o nich troszczą i wgl... *umm, powtarzam się, wiem, ale to jest naprawdę ważne...*
No i na koniec beczałam jak bóbr... i dobra. I fajnie.
No bo rozczulił mnie Hee, jak podszedł do Hyuka...T.T
Dobra, starczy, bo to się zamienia w jakiś lament a nie w komentarz...>< Mianhe~~
_________________
Ostatnio zmieniony przez gang-aji 2011-12-01, 00:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
KaoruKasumi 
jeżyk~~<3


Ulubieniec z SJ: Ryeo , Kyu , Henryś , Zhou Mi
Lover: Yesung , Sungmin <33
Wiek: 23
Dołączyła: 08 Gru 2011
Posty: 446
Skąd: Świętokrzystkie
Wysłany: 2012-01-15, 20:21   

Kocham ukryte kamery xD
To wkręcanie Hyuka jak się śmiać niektórym chciało że w pewnych momentach nie wytrzymywali xD
Z tą bronią to myślałam na początku że to pistolet ale potem myślę nie to niemożliwe pewnie z czymś wyskoczy że to ukryta kamera :-P
Sungmin i łóżko jakie to słodkie było aż chciało by się tam do niego obok skoczyć i się przyłączyć xD
Sceny za kulis jak zwykle wymiatają :mrgreen:

Dzięki za tłumaczenie ^^
_________________

Ostatnio zmieniony przez KaoruKasumi 2012-01-16, 20:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Harusia 
Madame Hara ~


Lover: ~ LeeTeuk ~
Fav Pairing: EunHae, MinWook, QMi
Kocham SuJu od: 16.07.2011r
Wiek: 22
Dołączyła: 22 Lut 2012
Posty: 791
Skąd: Slupsk
Wysłany: 2012-06-03, 11:29   

Kurcze no szkoda że jednak nie wybuchł aj..>.>. Ale i tak podziwiam go że nic nie wiedząc zachował taki spokój : o. Dziwne że nie zauważył jak wszyscy później powstrzymują się od śmiechu xD.
Te babki co z nimi wyprawiały : O. Też bym tak chciała ich masować O_o. Tyle że później nie chciałabym ich wypuścić xD.
Eh.. i znowu Hyuk wspomniał o tym wypadku T_T. Może i był on dość dawno, mimo to wciąż jak usłyszę gdzieś o nim robi mi się smutno. Jeszcze jak mówił że nie wiedział czy będzie mógł tańczyć, jak odczuwał ból. Eh.. naprawdę taniec do dla niego wszystko. Po tym odcinku podziwiam go jeszcze bardziej.
Końcówka mi się strasznie podobała :D. Ciulek jak o Małpeczce gadał haha.. słodki moment <3.
Uuu.. czyli w kolejnym odcinku będzie za kulisami !. Nareszcie :D. Coś czuję że to będzie niezapomniany widok haha.
..Zapomniałam jeszcze o Sungmin'ie i z tą żoną i łóżkiem O.O. Moja mina w tamtym momencie musiała być bezcenna haha xD
Jak fałszowali!. Nie wiem czemu ale uwielbiam jak Juniorki fałszują :D.
Wieeelkie dzięki za wstawienie tego odcinka <3.
_________________

This song is dedicated to the world’s biggest fan club
The ‘ELF’, my girls, my angels. <3
Ostatnio zmieniony przez Harusia 2012-06-03, 13:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bigus 
Biguś


Ulubieniec z SJ: Eunhyuk, Leeteuk, Kyuhyun, etc
Lover: Dong Hae
Wiek: 25
Dołączyła: 20 Lip 2011
Posty: 96
Skąd: Zamość
Wysłany: 2012-07-03, 01:17   

ciekawa dalszej czesci..


Szkoda mi Hyuka.. tak latwo sie nabral.. ale gra wszystkich byla bardzo realistyczna, sama bym sie nabrala. A to spojrzenie Hyuka gdy wywiazala sie klotnia..az ciary przeszly. :D
haha ich rozgrzewka do wystepu.. ta Ciul sie szybko meczy xD kradziez ubran sobie nawzajem..cos mi to przypomina xD a te wyznania na koncu.. eh wzruszylam sie.
Ostatnio zmieniony przez bigus 2012-07-03, 16:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Konayuki 
KONA OPPA.


Ulubieniec z SJ: Mimi, Ryeo, Henry, Yeś, Teuk
Lover: ~ KYUHYUN ~
Fav Pairing: QMi, KyuWook
Kocham SuJu od: 18 grudzień 2011
Wiek: 21
Dołączyła: 20 Gru 2011
Posty: 800
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-07-09, 10:03   

Szkoda, że Hyuk nie wybuchł, jest za dobry >< Ja bym tak sobą nie pozwoliła pomiatać i ciągle przepraszać. Podziwiam go, ale i tak mnie to trochę wkurzyło, bo on tam już biedny przerażony był ><

Padłam jak zobaczyłam to Adult World xD

I po co znowu wspominali o tym wypadku? >< Za każdym razem kiedy to robią jest mi przykro ><

A potem jak Hee podszedł do Hyuka to bardzo się wzruszyłam T T

Dziękuję za tłumaczenie ^^
Ostatnio zmieniony przez Konayuki 2012-07-09, 12:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Sunako 
Pani Kim~


Ulubieniec z SJ: Wszyscy bez wyjątku <3
Lover: Yesung <3
Kocham SuJu od: pierwszego wejrzenia <3
Wiek: 24
Dołączyła: 31 Lip 2012
Posty: 244
Skąd: Łaziska Górne/Śląsk
Wysłany: 2012-11-27, 22:04   

To było okrutne z tym wkręcaniem w pewnym momencie xD
Hyuk taki przerażony był matkoo. Naprawdę im to realistycznie wyszło.
Hyuk jest taki kochany na serio mieć takiego przyjaciela to skarb zresztą oni wszyscy są tacy cudowni i kochani jak mówią o sobie i się troszczą <3 Coś wspaniałego.
Odcinek świetny ;D

Dziękuje <3
_________________


The same sky, different place ♥
Ostatnio zmieniony przez Sunako 2012-11-27, 23:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hana 


Grupa krwi: AB
Kocham SuJu od: 2007/08
Wiek: 26
Dołączyła: 07 Maj 2011
Posty: 66
Skąd: Opole
Wysłany: 2014-08-11, 21:25   

Jest ,jest, nareszcie się dzieje :) Jest akcja hehe...
To jeden z najlepszych odcinków w tym programie. I oczywiście nie było by go bez poprzedniego ,którego nie mogę się już doczekać aż zostanie odblokowany.
_________________
Kocham Azję ,ale bardziej kocham Polskę i jestem dumną Europejką. Kocham polską kuchnię ,szanuję moją rasę i boli mnie ,kiedy zarzucają białej rasie rasizm ,jakby tylko nas się to dotyczyło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


logo
2008 – 2019 © SUPERJUNIOR.PL
Poprzednie adresy: Klik | Klik

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 11