| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja | Zaloguj | Album | Download |


superjunior

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup
Autor Wiadomość
Mirou01 


Ulubieniec z SJ: Donghae, Kyuhyun, Ryeowook
Lover: Yesung
Fav Pairing: KyuSung, EunHae
Kocham SuJu od: 11 sierpnia 2012
Wiek: 20
Dołączyła: 29 Lis 2014
Posty: 176
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 2014-12-05, 20:39   Zakup

Chciałbym mieć jakiś fajny gadżet z SuJu np. lighstick. A nie wiem gdzie go zbytnio zakupić. Pomożecie?

Jaki był Wasz pierwszy gadżet z SuJu? Jakie takie bajerki byście poleciły?

(Nie wiem czy w dobrym dziele napisałam.. można na ten temat podyskutować xD)
_________________
 
 
eRka 


Grupa krwi: AB Rh+
Kocham SuJu od: czerwiec 2013
Wiek: 22
Dołączyła: 14 Sie 2013
Posty: 1173
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-05, 20:48   

Ebay, ale dziewczyny Ci więcej podpowiedzą, bo ja nie do końca się orientuje :)
Mój pierwszy gadżet... wydrukowane zdj. Hae, liczy się XD ? Puzzle z SJ *_* I jeszcze taśma podobna do tej http://www.ebay.com/itm/S...E-/140797391258 tylko, że z napisem " Super Junior ELF"
_________________


 
 
Mirou01 


Ulubieniec z SJ: Donghae, Kyuhyun, Ryeowook
Lover: Yesung
Fav Pairing: KyuSung, EunHae
Kocham SuJu od: 11 sierpnia 2012
Wiek: 20
Dołączyła: 29 Lis 2014
Posty: 176
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-05, 20:52   

Szczerze Ci powiem, ze Ebay'a nie ogarniam.. musiałby mi ktoś coś stamtąd zamówić bo dla mnie to czarna magia xD
eRka napisał/a:
Mój pierwszy gadżet... wydrukowane zdj. Hae, liczy się XD ?

Liczy się xD
eRka napisał/a:
Puzzle z SJ *_*

Jakie puzzle~? Chce~
_________________
 
 
Oiiś
Administrator


Kocham SuJu od: 14.01.2009
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1467
Skąd: Opera
Wysłany: 2014-12-06, 00:00   

Mirou01, mogę Ci pomóc jeśli chcesz :) Lightstick to zależy jaki chcesz, bo jest ich cała masa. No i ile chcesz pieniążków na to przeznaczyć.
Mogę pomóc Ci zamówić :)

Moim pierwszym gadżetem był chyba łańcuszek Hee, o ten http://4.bp.blogspot.com/.../1244795271.jpg
_________________

"To nie ma znaczenia, jeśli nie byłeś tu od początku, tak długo, jak będziesz tu do końca"
 
 
Mirou01 


Ulubieniec z SJ: Donghae, Kyuhyun, Ryeowook
Lover: Yesung
Fav Pairing: KyuSung, EunHae
Kocham SuJu od: 11 sierpnia 2012
Wiek: 20
Dołączyła: 29 Lis 2014
Posty: 176
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-06, 11:59   

Oiika napisał/a:
Mirou01, mogę Ci pomóc jeśli chcesz :)

z chęcią przyjmę pomoc ^^
Oiika napisał/a:
Lightstick to zależy jaki chcesz, bo jest ich cała masa.

Widziałam na zdjęciach taki fajny w kształcie żółwika z napisem Yesung. Ale też bym chciała jakis taki ładny, ogólny (na całe Super Junior)
Oiika napisał/a:
No i ile chcesz pieniążków na to przeznaczyć.

Za lightstick z SHINee zapłaciłam 25-30zł, no ale to było zamówienie grupowe.. więc tak z 50zł to by była chyba dobra cena, nie? :mrgreen:
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


logo
2008 – 2017 © SUPERJUNIOR.PL
Poprzednie adresy: Klik | Klik

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 10