| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja | Zaloguj | Album | Download |


superjunior

Poprzedni temat «» Następny temat
B.A.P
Autor Wiadomość
Oharu 
The Jester~


Ulubieniec z SJ: Heechul
Lover: Siwan
Grupa krwi: B Rh+
Kocham SuJu od: lipiec 2010
Wiek: 23
Dołączyła: 07 Maj 2011
Posty: 287
Skąd: szafa Heechula.
Wysłany: 2012-04-26, 18:47   

http://www.youtube.com/wa...Ec&feature=plcp
JEST MV
I JA NIE OGARNIAM *A*
Wszyscy są boscy i w ogóle OMG TEGO SIĘ KURDE PO NICH SPODZIEWAŁAM TAKTAKTAKTAKBAPBAPBAPBAPFAPFAPFAP!
Mam prawdziwy eargasm i nie mogę przestać tego słuchać *_____*
*idzie umrzeć w kącie*
_________________
 
 
Riqsha 


Ulubieniec z SJ: MinWook
Lover: Taeyeon
Grupa krwi: A +
Kocham SuJu od: 2011
Wiek: 21
Dołączyła: 15 Wrz 2011
Posty: 581
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2012-04-26, 19:28   

Oharu, kurde, ja też nie ogarniam. Jak tylko zobaczyłam MV to ślinotok na klawiaturze i nieogar. Zelo. Jak ja patrzę na niego i na Yonga to po prostu mam zaciesz na ryjku. I w ogóle to Żelek słodko wygląda w różowym. Przypominał mi z początku L.Joe z Topów.
Nie zawiedli mnie i dali piosenkę dobrą, a nawet lepszą od "Warrior". Ciesze się, że nie zmienili jeszcze jakoś brzmienia. Na razie idą w dobrym kierunku. ^^
_________________
 
 
Anett 


Ulubieniec z SJ: Hyuk, Hae, Kyu, Teuk..wszyscy
Lover: Donghae i Eunhyuk
Grupa krwi: 0 Rh+
Kocham SuJu od: dawna
Wiek: 28
Dołączyła: 07 Maj 2011
Posty: 275
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2012-04-26, 22:12   

Jestem strasznie zadowolona, że wytwórnia utrzymuje ich styl i znowu mają mega mocną piosenkę :D W ogóle nie przeszkadza mi, że jest podoba na Worrior :P Jestem zachwycona!! *_____* Chłopaki wyglądają świetnie, pomijając róż Zelo no i wydaje mi się, że BYG mógłby wyglądać jeszcze lepiej, niby nie jest źle ale można jeszcze co nie co poprawić :P Ale ogólnie, biorąc pod uwagę wszystkich to jest super ^^ W ogóle to rozwala mnie pierwsza kwestia Youngjae [potem jeszcze chyba ją śpiewa] tak zabawnie to brzmi :PP I zastanawia mnie dlaczego podczas wstawki tanecznej jest ich tylko pięciu...? BYG nie zdążył opanować choreografii i stwierdzili, że nie może tańczyć?? XDDD A ogólnie ta wstawka bardzo mi się podoba, ciekawie to wymyślili z tymi "dezodorantami" :PP No i powala mnie mina Daehyun'a na koniec *__* W ogóle ładnie wygląda, dobrze, że mu włosy odrosły :D
OGÓLNIE JESTEM ZACHWYCONA *________*
i czekam na live!! ^__^
_________________

 
 
 
DoktorK 
geek in the pink


Ulubieniec z SJ: Leeteuk, Eunhyuk, Heechul, Kib
Fav Pairing: EunHae, HeeTeuk
Grupa krwi: A Rh+
Wiek: 24
Dołączyła: 26 Mar 2012
Posty: 108
Skąd: B-rd
Wysłany: 2012-04-27, 09:16   

omg O___O To MV.. jest... boskie!! Damn, mega podoba mi się ich styl, teledysk jest serio mega mega dobry, kawał extra roboty! Już nie wspominając o tym, że wszyscy wyglądają nieziemsko, chociaż bardziej podobał mi się atak blond łebków ^__^
_________________
“…I feel a bit regretful for the absence of some fellow members because only when all 13 members are gathered together is when we’re truly Super Junior.”
 
 
 
Cassie96 


Ulubieniec z SJ: Wszyscy
Lover: Yesio i Hae!
Fav Pairing: MinWook EunHae YeWook
Kocham SuJu od: Wrzesień 2011
Wiek: 22
Dołączyła: 09 Paź 2011
Posty: 169
Skąd: Zamość
Wysłany: 2012-04-27, 12:52   

Heh a ja ich przed chwilką na żywo w Music Bank widziałam... iii SUPER :mrgreen: Tylko ich spodnie takie troszkę za bardzo rozcięte :D a piosenką Extra :D tylko strasznie chciało mi się śmiać z różowych włosów Zelo :D MV jeszcze nie widziałam ale już zabieram się za nadrabianie :D AAA i jeszcze na występie śmiałam się z Zelo jak "śpiewał/rapował" do megafonu :D
_________________
Music is Magic <3
 
 
 
Aiko-chan 


Ulubieniec z SJ: wszyscy <3
Lover: Cho KyuHyun <3 , Son DongWoon <3
Dołączyła: 23 Sie 2011
Posty: 425
Skąd: Świdnica/Wrocław
Wysłany: 2012-04-29, 11:40   

Nowe mv genialne *____* poziom piosenki jak i klimat zbliżone do Warrior moim zdaniem ;d cieszę się, że ich image nie został zmieniony i dalej są takimi bad boys xDD Daehyun *______* OMG jak on tam wygląda <333 ale coś go tam mało >< albo tylko odnoszę takie wrażenie bo bym go mogła oglądać godzinami <3
 
 
Kirin 
mój bias to Chanyeol

Ulubieniec z SJ: Heechul, Eunhyuk, Hangeng, Kib
Lover: Park Chanyeol
Fav Pairing: HanChul, Baekyeol
Grupa krwi: HM
Kocham SuJu od: około październik 2010
Wiek: 29
Dołączyła: 07 Maj 2011
Posty: 82
Skąd: z wsi
Wysłany: 2012-05-03, 13:46   

spraye, megafon, rapujący Zelo, śpiew Bang Goka, warczący Daehyun, energiczny taniec w wodzie i taka agresja wylewająca się z teledysku POWER POWER GO GO POWER RANGERS!!! Oj za dużo jak na mnie. Razem z Block B najlepszy męski zespół na rynku koreańaskim :
_________________
mogę się nie udzielać często, ale proszę bardzo o niekasowanie mego konta



ai wa eiendesu
Ostatnio zmieniony przez Kirin 2012-05-03, 13:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
shadow. 


Ulubieniec z SJ: Donghae, Kyuhyun
Lover: Donghae
Fav Pairing: EunHae
Kocham SuJu od: 2012
Wiek: 19
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 21
Skąd: Ryki
Wysłany: 2013-03-24, 04:33   

Jak dla mnie wielki fenomen <3 Kocham od pierwszego usłyszenia, mają moc, mają styl są pocieszni i ogólnie wybijają się na rynku. Himchan mym biasem na wieki!
_________________

You only have one chance you know.
 
 
Shintuś 

Ulubieniec z SJ: wszyscy xD
Lover: Shini XD
Fav Pairing: wszystkich jakoś bym połączyła ze sobą XD
Kocham SuJu od: 2010/11
Wiek: 27
Dołączyła: 25 Mar 2015
Posty: 191
Skąd: Polska-Warszawa
Wysłany: 2015-06-25, 12:33   

Jeden z moich ulubionych zespołów szkoda że żadna wytwórnia nie chce ich przyjąć :(
 
 
memoria 
WatashiWaKowaiDesu


Lover: Siwon
Fav Pairing: KyuMin
Wiek: 25
Dołączyła: 14 Maj 2011
Posty: 5607
Skąd: Ko?obrzeg/Toru?
Wysłany: 2015-06-25, 12:41   

Shintuś, no nie tak, że żadna wytwórnia nie chce ich przyjąć, bo podejrzewam, że koleś, z którym Daehyun teraz współpracuje, gdyby mógł to już dawno by ich przygarnął. Problem jest w tym, że już był ustalony któryś termin rozprawy na której TS sie nawet nie stawiło, o przedstawieniu jakichś dowodów przeciw BAP nie wspominając. BAPy nie mogą iść nigdzie indziej dopóki nie są związani prawnie z TS.
Jak na moje powinno być jakoś to ustalone prawnie, że skoro TS sie tyle nie stawia, to rozprawa się odbywa bez nich i kij z nimi i ich stanowiskiem ><
_________________
We are meant to be, another time, another life, possibly, probably you would be mine.

Get out, get out, get out of my head and fall into my arms instead.
 
 
 
Kredeczka 
Cheonsa


Ulubieniec z SJ: Hyukki, Kyu, Heenim, Henry ^^
Fav Pairing: Guczek i jego szlafrok, KangMelon xD
Dołączyła: 10 Lis 2014
Posty: 2686
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-25, 22:03   

Memoria ma rację, dopóki BAP nie zamkną sprawy z TS nie mogą w zasadzie nic zrobić... a ponieważ TS lubi przeciągać takie sprawy... ale to powinno już być zamknięte, tęsknię za nimi :(
 
 
memoria 
WatashiWaKowaiDesu


Lover: Siwon
Fav Pairing: KyuMin
Wiek: 25
Dołączyła: 14 Maj 2011
Posty: 5607
Skąd: Ko?obrzeg/Toru?
Wysłany: 2015-06-25, 23:01   

Kredeczka, ja tez mega za nimi tęsknie...chociaz cieszę się, że poza wytwórnią nadal nagrywają (Zelo i Yongguk), śpiewają (Daehyun), ćwiczą taniec (Zelo i Jongup).... Tylko YoungJae i Himka gdzieś mi wcięło w akcji, pomimo, że dają czasem znaki życia XD
_________________
We are meant to be, another time, another life, possibly, probably you would be mine.

Get out, get out, get out of my head and fall into my arms instead.
 
 
 
Shintuś 

Ulubieniec z SJ: wszyscy xD
Lover: Shini XD
Fav Pairing: wszystkich jakoś bym połączyła ze sobą XD
Kocham SuJu od: 2010/11
Wiek: 27
Dołączyła: 25 Mar 2015
Posty: 191
Skąd: Polska-Warszawa
Wysłany: 2015-06-26, 19:03   

Ah te firmy :(...Niech firma da im w końcu święty spokój :(...Bo chce ich słuchać/słyszeć bo to naprawdę dobry zespół :)

[ Dodano: 2016-01-17, 14:39 ]
Powrót i wygrana z wytwórnią(w końcu udało im się ustalić zasady) :3 i ich nowy album <3
<3 <3 kochciam ich <3 <3

[ Dodano: 2016-03-06, 21:30 ]
No i 14 mają mamy koncert B.A.P (na który osobiście bardzo się cieszę :3 )...
Moje kochane Bobaski będą w Polsce jupi :3

[ Dodano: 2016-03-20, 22:31 ]
Ktoś będzie Na koncercie BAP w Warszawie?

[ Dodano: 2016-05-15, 01:40 ]
Okej marzeń jednak mogą się spełniać :3 ...Koncert cuuudowny...Głos już totalnie mi zanika.B.A.P obiecała przyjechać za rok 🙌🙌💞💞 ...Iii czemu ja się po-płakałam się na koncercie?A no tak marzenie się spełniło 😁 ...Ja chcę jeszcze raz!!!!!! B.A.P podbiła moje serce jeszcze raz 💝💖❤
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


logo
2008 – 2019 © SUPERJUNIOR.PL
Poprzednie adresy: Klik | Klik

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 10