| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja | Zaloguj | Album | Download |


superjunior

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie budowlane dot. bramy
Autor Wiadomość
erazmoo 

Dołączył: 04 Gru 2013
Posty: 0
Skąd: Sztum
Wysłany: 2018-06-19, 15:04   Pytanie budowlane dot. bramy

Hejka, jestem właśnie w trakcie budowania domu oraz zastanawiam się, czy znacie jakieś sklepy lokalne w okolicach Szczecina, które zajmują się sprzedażą bram ogrodowych? Chodzi na pewno o obiekt handlowy z niskimi cenami!
 
 
slona 
live your life

Ulubieniec z SJ: Wszyscy
Dołączyła: 19 Maj 2014
Posty: 3310
Skąd: Bydgoszcz -chwilowo
Wysłany: 2018-07-09, 13:58   

My wolimy płoty ze sztachetami , lepsza samoobrona ....zawsze można wyrwać sztachetę i komuś w łeb przywalić......( bez podtekstów .....)
_________________

 
 
Kredeczka 
Cheonsa


Ulubieniec z SJ: Hyukki, Kyu, Heenim, Henry ^^
Fav Pairing: Guczek i jego szlafrok, KangMelon xD
Dołączyła: 10 Lis 2014
Posty: 2686
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-07-15, 18:55   

slona napisał/a:
zawsze można wyrwać sztachetę i komuś w łeb przywalić......( bez podtekstów .....)
My to zawsze bez podtekstów... Druga sprawa - Slona, płot ze sztachetami jak najbardziej, warto mieć taką sztachetę pod ręką, ale brama też by się przydała xD druga sprawa - do tej pory wszelkie nasze plany opierały się na patelniach a nie na sztachetach... patelnie bardziej wytrzymałe xDD
_________________
 
 
slona 
live your life

Ulubieniec z SJ: Wszyscy
Dołączyła: 19 Maj 2014
Posty: 3310
Skąd: Bydgoszcz -chwilowo
Wysłany: 2018-07-16, 09:47   

Kredeczka napisał/a:
ale brama też by się przydała
brama też ze sztachet.... raczej jakiejś wypasionej byś w ten płot nie wstawiła..... jeszcze by się obalił.....
_________________

 
 
Kredeczka 
Cheonsa


Ulubieniec z SJ: Hyukki, Kyu, Heenim, Henry ^^
Fav Pairing: Guczek i jego szlafrok, KangMelon xD
Dołączyła: 10 Lis 2014
Posty: 2686
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-07-24, 22:08   

Sztachety zawsze w cenie xD
_________________
 
 
derikonek

Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 0
Skąd: Kielce
Wysłany: 2018-08-29, 12:22   

a zobacz ofertę tej firmy https://prolinea.eu/oferta/drzwi-szklane
ja tu ostatnio kupowałem drzwi szklane, własnie tez robilem taki remont większy, wydaje mi sie ze moga mieć również w ofercie częsci do bram
 
 
slona 
live your life

Ulubieniec z SJ: Wszyscy
Dołączyła: 19 Maj 2014
Posty: 3310
Skąd: Bydgoszcz -chwilowo
Wysłany: 2018-09-13, 09:24   

A sztachety szklane też mają?
_________________

 
 
Kredeczka 
Cheonsa


Ulubieniec z SJ: Hyukki, Kyu, Heenim, Henry ^^
Fav Pairing: Guczek i jego szlafrok, KangMelon xD
Dołączyła: 10 Lis 2014
Posty: 2686
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-08, 19:27   

Slona, jak to jest że największe przeboje zawsze wracają? xDDD
Brakowało mi tego wątku :lol:
_________________
 
 
slona 
live your life

Ulubieniec z SJ: Wszyscy
Dołączyła: 19 Maj 2014
Posty: 3310
Skąd: Bydgoszcz -chwilowo
Wysłany: 2018-10-09, 09:25   

Kredeczka napisał/a:
Slona, jak to jest że największe przeboje zawsze wracają? xDDD
mam nadzieję, że na podstawie tego wątku nie zamkną mnie kiedyś w wariatkowie......
_________________

 
 
Kredeczka 
Cheonsa


Ulubieniec z SJ: Hyukki, Kyu, Heenim, Henry ^^
Fav Pairing: Guczek i jego szlafrok, KangMelon xD
Dołączyła: 10 Lis 2014
Posty: 2686
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-14, 21:33   

Taaa... a mnie razem z Tobą, w końcu najczęściej nakręcamy się nawzajem w poszczególnych wątkach na forum... Ach, te rozkminy o smerfach xDDD
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


logo
2008 – 2017 © SUPERJUNIOR.PL
Poprzednie adresy: Klik | Klik

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 10