| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja | Zaloguj | Album | Download |


superjunior

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Oiiś
2016-04-25, 00:18
Oiika - relacja z SS4 w Paryżu
Autor Wiadomość
Pytel 
Kim Chi xD


Ulubieniec z SJ: Suming i Kyu xD
Lover: Leeteuk!~<3
Fav Pairing: KyuWook
Kocham SuJu od: 2009
Wiek: 20
Dołączyła: 28 Wrz 2012
Posty: 12
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-10-21, 17:17   

Chcę tammm :cry:
_________________
-Tusiek daj mi moją porcje Kim chi
- Suming poczekaj jeszcze nie zjadłem swojej połowy !
-Dajjj trochę głoduje
-No masz !!
 
 
 
Yorina 
Nice weather :D


Ulubieniec z SJ: Donghae
Lover: Leeteuk
Fav Pairing: EunHae
Grupa krwi: B Rh+
Kocham SuJu od: 07.01.2011r.
Wiek: 25
Dołączyła: 27 Gru 2011
Posty: 82
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2012-10-21, 17:33   

Pytel, a kto by nie chciał. :D Ja jak to czytałam wyobrażałam sobie siebie na koncercie. Może kiedyś ja pojadę i będę opisywała. :-P
_________________
 
 
 
MysteriousGirl 


Ulubieniec z SJ: Leeteuk
Lover: Eunhyuk
Fav Pairing: EunHae
Grupa krwi: O
Kocham SuJu od: 2010
Wiek: 23
Dołączyła: 19 Lip 2012
Posty: 1
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-10-23, 17:18   

Chce zobaczyc! :D
 
 
 
Yorina 
Nice weather :D


Ulubieniec z SJ: Donghae
Lover: Leeteuk
Fav Pairing: EunHae
Grupa krwi: B Rh+
Kocham SuJu od: 07.01.2011r.
Wiek: 25
Dołączyła: 27 Gru 2011
Posty: 82
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2012-10-29, 21:20   

Oiika mam pytanie. Widziałam fancam na yt jak leciało Rokkugo. Na końcu stał Yesung i nie wiem czy mnie teraz wzrok nie myli ale czy ktoś mu czasem stanika nie rzucił o.O haha!
_________________
 
 
 
Fanka 
Małpka ;D


Ulubieniec z SJ: Wszyscy~
Lover: Eunhyuk
Fav Pairing: EunHae, KyuHyuk, QMi, XiuHan
Kocham SuJu od: 01.08.2011
Wiek: 18
Dołączyła: 05 Paź 2011
Posty: 1940
Skąd: Brzesko
Wysłany: 2012-10-29, 22:11   

Yorina, ja odpowiem xDD Reszta chłopaków podała mu stanik, który leżał na scenie i on go wziął, popatrzył, potem puścił i zwiewał do chłopaków xDD
_________________
"We are not together for a moment but forever"

"We and you guys have feelings more than between a singer-fans"
~Lee Hyukjae to ELF

"If you don't support the 15, what kind of ELF are you?"
~Heechul

I'm one of those people you'll find within the Sapphire Blue Ocean

I'm a superman, so don't worry
~Yesung
 
 
 
Oiiś
Administrator


Kocham SuJu od: 14.01.2009
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1467
Skąd: Opera
Wysłany: 2012-10-29, 23:48   

Yorina, dokładnie xDDDD Później Hae miał ten stanik na głowie xDD
_________________

"To nie ma znaczenia, jeśli nie byłeś tu od początku, tak długo, jak będziesz tu do końca"
 
 
Yorina 
Nice weather :D


Ulubieniec z SJ: Donghae
Lover: Leeteuk
Fav Pairing: EunHae
Grupa krwi: B Rh+
Kocham SuJu od: 07.01.2011r.
Wiek: 25
Dołączyła: 27 Gru 2011
Posty: 82
Skąd: Międzychód
Wysłany: 2012-10-30, 18:42   

Fanka i Oiika no myślałam że popuszczę ze śmiechu. Zdarzało się na innych koncertach że rzucali im bieliznę, czy tylko tu tacy odważni xD? :D Tak sie zastanawiam.
_________________
 
 
 
Fanka 
Małpka ;D


Ulubieniec z SJ: Wszyscy~
Lover: Eunhyuk
Fav Pairing: EunHae, KyuHyuk, QMi, XiuHan
Kocham SuJu od: 01.08.2011
Wiek: 18
Dołączyła: 05 Paź 2011
Posty: 1940
Skąd: Brzesko
Wysłany: 2012-10-30, 18:59   

Yorina, hym, nie wiem, nie widziałam zeby jeszcze na innych im rzucali xD Albo rzucali ale oni tego tek nie brali xDDD
_________________
"We are not together for a moment but forever"

"We and you guys have feelings more than between a singer-fans"
~Lee Hyukjae to ELF

"If you don't support the 15, what kind of ELF are you?"
~Heechul

I'm one of those people you'll find within the Sapphire Blue Ocean

I'm a superman, so don't worry
~Yesung
 
 
 
Sunako 
Pani Kim~


Ulubieniec z SJ: Wszyscy bez wyjątku <3
Lover: Yesung <3
Kocham SuJu od: pierwszego wejrzenia <3
Wiek: 24
Dołączyła: 31 Lip 2012
Posty: 244
Skąd: Łaziska Górne/Śląsk
Wysłany: 2012-10-30, 20:32   

Hahaha widziałam ten fancam i poprostu leżałam i kwiczałam ze śmiechu xD
Podejrzewam że Siwon coś brał przed tym występem nie mogłam z niego xD
Chciałabym być na ich koncercie to muszą być emocje nie z tej ziemi ;D
_________________


The same sky, different place ♥
 
 
 
Hikari 


Ulubieniec z SJ: Cała 15 :D
Fav Pairing: EunHae, MinWook, QMi
Grupa krwi: B
Kocham SuJu od: Nie pamiętam daty. :c
Wiek: 18
Dołączyła: 20 Sie 2012
Posty: 96
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-11-17, 13:12   

Omo, dopiero teraz się wzięłam za edytowanie. ^^
Więc.. być na koncercie SuJu to jak wygrać milion w totolotka. Cieszę się, że ktoś miał szansę ich zobaczyć na żywo <3 jeszcze lepiej, że możemy przeczytać wasze relacje i poczuć, jakbyśmy byli tam naprawdę, wśród tego tłumu fanów dzielnie machającego lightstickami.. *-*
Nie będę się tu rozpisywać o każdym członku, bo musiałabym wszystko zacytować, a to chyba nie miałoby większego sensu ^v^
ja również widziałam fancam, gdzie ktoś rzucił stanikiem w Yesunga! ^^
Jeszcze raz dziękuję za podzielenie się wrażeniami z koncertu <3
Ostatnio zmieniony przez Hikari 2013-03-01, 18:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Grzywax3 
maknae~


Ulubieniec z SJ: Leeteuk
Lover: Siwon 
Fav Pairing: WonTeuk
Grupa krwi: AB Rh+
Kocham SuJu od: 01.11.2012
Dołączyła: 20 Wrz 2012
Posty: 7
Skąd: Głowno
Wysłany: 2012-11-23, 20:27   

Baardzo,baardzo zazdroszczę :3
 
 
 
Cana 


Ulubieniec z SJ: Kyu
Fav Pairing: EunHae, KyuMin, KyuHyuk, KyuHae
Kocham SuJu od: jesień 2012
Wiek: 24
Dołączyła: 28 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2012-11-29, 17:25   

Zazdroszczę, nie mogę uwierzyć że jakieś 3 dni przed koncertem wracałam z Paryża do Polski, bo byłam na wycieczce >.< ale cóż wtedy jeszcze nie znałam SuJu, więc poczekam sobie na następny ich wypad do Europy :mrgreen:
 
 
 
Oiiś
Administrator


Kocham SuJu od: 14.01.2009
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1467
Skąd: Opera
Wysłany: 2012-11-29, 17:45   

Cana, oni byli 5-6 dni przed koncertem w Paryżu i mieli sesje na ulicach Paryskich... może gdzieś ich minęłaś i nawet nie wiesz? xDD
_________________

"To nie ma znaczenia, jeśli nie byłeś tu od początku, tak długo, jak będziesz tu do końca"
 
 
KaoruKasumi 
jeżyk~~<3


Ulubieniec z SJ: Ryeo , Kyu , Henryś , Zhou Mi
Lover: Yesung , Sungmin <33
Wiek: 22
Dołączyła: 08 Gru 2011
Posty: 446
Skąd: Świętokrzystkie
Wysłany: 2012-11-29, 20:23   

Dlaczego mnie tam nie było ?! Tak przeżywam to jak mrówka okres xDD
Jestem strasznie zazdrosna >__< Widziałyście SuJu i jeszcze byłyście w tym super sklepie
k-popowym *O* Mam nadzieje , że każdy ELF spotka SuJu chociaz raz w życiu :3

Ja to bym na pewno się zgubiła w Paryżu z moją orientacją w terenie XD
No i fajnie by było znać bardzo dobrze angielski albo w tym przypadku francuski :D
Oj nic by im się nie stało jakby odwiedzili Polske xDDD
_________________

Ostatnio zmieniony przez KaoruKasumi 2012-11-30, 17:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Cana 


Ulubieniec z SJ: Kyu
Fav Pairing: EunHae, KyuMin, KyuHyuk, KyuHae
Kocham SuJu od: jesień 2012
Wiek: 24
Dołączyła: 28 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2012-11-29, 20:45   

Oiika no proszę cię! a ja się prawie tam zgubiłam i pół Paryża zeszłam na piechotę poszukując sklepu... kurde a co jak ich minęłam na ulicy *.*.. teraz to będę miała rozkmine.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


logo
2008 – 2017 © SUPERJUNIOR.PL
Poprzednie adresy: Klik | Klik

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 12