| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja | Zaloguj | Album | Download |


superjunior

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak nas widzi Google?
Autor Wiadomość
gang-aji 
Królowa fandomu


Fav Pairing: Leeteuk + zmarszczki
Kocham SuJu od: 14.05.2010
Wiek: 26
Dołączyła: 18 Lip 2011
Posty: 385
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2012-04-24, 13:08   

Akanexxchan napisał/a:
Kurczę, mój nick jest taki...mój, że dosłownie wszystkie wyniki są związane ze mną XD"
*kiwa główką* no ja też tak mam i google prezentuje mi moje własne zdjęcie kkk~~
Nick: madlejane
Obrazek: http://fc02.deviantart.ne...ane-d3ib1zs.jpg
_________________
 
 
skalamitka 
SuJu Fighting!


Ulubieniec z SJ: Yesung, Sungmin
Lover: Yesung
Grupa krwi: A Rh -
Dołączyła: 06 Lis 2011
Posty: 172
Skąd: RZ
Wysłany: 2012-04-24, 13:41   

madlejane napisał/a:
Akanexxchan napisał/a:
Kurczę, mój nick jest taki...mój, że dosłownie wszystkie wyniki są związane ze mną XD"
*kiwa główką* no ja też tak mam i google prezentuje mi moje własne zdjęcie kkk~~

Dokładnie mam to samo z moim nickiem xD ale ciekawostką dla mnie jest, że pierwszy z brzegu obrazek okazał się być kadrem z filmiku nagranego przeze mnie tej zimy, hehe xD
nick: skalamitka
http://i2.ytimg.com/vi/5cpdN8g4Ses/hqdefault.jpg
_________________

Sungmin: I’m so good at everything, there’s nothing I’m not good at, I’m a genius
Yesung: Sungmin?
Sungmin: Yeah?...
Yesung: Stop talking nonsense.
(Miracle for you)
Ostatnio zmieniony przez skalamitka 2012-04-24, 13:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Miyu 


Ulubieniec z SJ: Hee, Hyuk, Hae, Kyu
Lover: Yeś forever.
Fav Pairing: EunHae
Kocham SuJu od: sierpień 2010 <3
Wiek: 22
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 2285
Skąd: Tuchola
Wysłany: 2012-04-24, 15:26   

A u mnie wszystko z anime, lawl o,O
Pierwszy obrazek nie chciał wskoczyć, więc daję drugi:
http://1.bp.blogspot.com/...incess-miyu.jpg
_________________
 
 
 
~Nana~ 
Cloud~ | Bacon~


Ulubieniec z SJ: Teukie, Hee, Hyuk, Kibum
Lover: Yesung~ ...Chanyeol & Chen & Bom~
Fav Pairing: YeWon, KyuSung, HanChul, EunHae
Grupa krwi: A Rh+
Wiek: 19
Dołączyła: 16 Gru 2011
Posty: 223
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-04-24, 15:46   

Nick: Nana
Obrazek~
http://on-anime.pl/grafik...ana_396x300.jpg
_________________

 
 
teitatoo 
Soonyoungie


Ulubieniec z SJ: Hae, Kui Xian, wszyscy
Lover: Kwon 'Fire' Soonyoung
Fav Pairing: QMi, SoonHoon (oni coś na serio tak)
Grupa krwi: A+
Kocham SuJu od: 01.01.2011
Dołączyła: 09 Maj 2011
Posty: 3535
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-04-24, 15:53   

Nick: teitatoo
Mój pierwszy avatar lol xd A potem sam Mimi *__*
Zciekawości zjechałam na dół .. ile rzeczy z forum! O.o
I dużo Kibuma i .. Mimi xd
_________________


MY LOVED ONES

 
 
Mako 
Cho Hyung


Ulubieniec z SJ: wszyscy
Lover: Cho KyuHyun
Fav Pairing: KyuMin,EunHae KyuWook
Grupa krwi: A Rh +
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 56
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-24, 18:09   

Nick:Mako
http://www.animalport.com...-Mako-Shark.jpg sama nei wiem co o tym mam myśleć xDD
_________________

"Super Junior będzie występować, dopóki te balony nie pokryją całej planety" Leeteuk
 
 
Vinus_Mina 
Wisiorek Yesia ^^


Ulubieniec z SJ: Wszyscy (cała 15-ka) a naj naj
Lover: Yesio, Sungmin, Wookieee...lalala
Fav Pairing: YeWook (ale kocham wszystkich naprawdę)
Grupa krwi: A Rh+
Wiek: 34
Dołączyła: 07 Maj 2011
Posty: 78
Skąd: Warsaw, Poland
Wysłany: 2012-04-24, 18:31   

HA! Mój własny avatarek <3<3<3<3

http://www.superjunior.pl...c5a8c7505e3.jpg

jestem z niego taka dumna ^^

a zaraz po nim Sailor Vinus :)
_________________

I będę się nim bardzo bardzo się nim opiekowała (powiedziała Vinus trzymając Kkominga). :D
 
 
Manaa 
Kya kya~!


Ulubieniec z SJ: Henry
Lover: Ryeowook
Fav Pairing: KyuWook
Wiek: 23
Dołączyła: 27 Maj 2011
Posty: 6363
Skąd: Rzeszów/Lublin
Wysłany: 2012-04-24, 18:41   

Ojej, wiecie co? Zazdroszczę Wam xD Wszystkie macie takie unikatowe nicki, że wszystko co z nimi związane, jest związane też z Wami albo z Juniorkami *o*~! A ja mam taki... no taki mało twórczy xDD
_________________


MC: Ryeowook, what’s your Super Girl like?
Ryeowook : My Super Girl is my future daughter…
 
 
 
alvin 
Choi Min


Ulubieniec z SJ: wszyscy..
Lover: Hee, Teuk, Min
Fav Pairing: SiChul, KangTeuk
Kocham SuJu od: sierpień 2010
Wiek: 21
Dołączyła: 07 Kwi 2012
Posty: 45
Skąd: Zblewo
Wysłany: 2012-04-24, 18:54   

czego innego mogłam się spodziewać ..
http://images5.fanpop.com...05-993-1400.jpg
 
 
Meira 
Captain Cho :)


Ulubieniec z SJ: Ryeowook
Lover: Kyuhyun <3
Fav Pairing: KyuHyuk, KyuWook
Kocham SuJu od: 1 czerwca 2011
Wiek: 21
Dołączyła: 16 Sty 2012
Posty: 891
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-24, 21:24   

Nick: Meira.
Obrazek: http://www.football-pictu...ando_Meira_.jpg xD

Nawet wcześniej nie zdawałam sobie sprawy, że jest taki sportowiec :P Dziwnie, teraz będę się sama sobie kojarzyła z facetem ^^

Manaa napisał/a:
Wszystkie macie takie unikatowe nicki, że wszystko co z nimi związane, jest związane też z Wami albo z Juniorkami *o*~! A ja mam taki... no taki mało twórczy xDD


Manaa, to od teraz nie jesteś sama :D
_________________

~

ELF: Thank you for being a singer.
Kyuhyun: Thank you for being ELF.
Ostatnio zmieniony przez Meira 2012-04-24, 23:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
shelly 
AEGYO POWER!


Lover: Donghae, Youngjae, Kris, Sunny
Fav Pairing: LennShell
Kocham SuJu od: 10.08.2011
Wiek: 18
Dołączyła: 20 Wrz 2011
Posty: 278
Skąd: Głowno
Wysłany: 2012-04-24, 21:46   

Nick : xshelly97
Obrazek : http://i1.kwejk.pl/site_m....gif?1322936786 hahahaha lol.
_________________

 
 
 
Yuushin 
Maknae Lover <3


Ulubieniec z SJ: 15
Lover: EvilMaknae Kyu ;3
Fav Pairing: EunHae, KyuMin, QMi, KyuRy
Kocham SuJu od: 27.07.10
Wiek: 23
Dołączyła: 05 Maj 2011
Posty: 1039
Skąd: To ruń.
Wysłany: 2012-04-24, 22:07   

Nick: Yuushin
OBRAZEK XD

No cóż. Ładny ze mnie chłopiec o szafirowo-niebieskich włosach <3
W sumie mogłam się domyśleć, że on wyskoczy, teraz to anime/manga zrobiło się takie popularne xDDD
_________________

 
 
maggdalena 
Mad?


Ulubieniec z SJ: Hae, Tusiek, Hee, Kyu, Hyuk
Lover: Siwon
Fav Pairing: EunHae, HanChul, HeeTeuk
Grupa krwi: A Rh+
Kocham SuJu od: 10.02.2010
Wiek: 25
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 15239
Skąd: ??czyca
Wysłany: 2012-04-24, 22:08   

Yuushin, ciesz sie ze nie ten Yuushin z Rambo xD
_________________
"Without you, I could never see. Without you, I could never hear. Without you, I could never have happy tears in my eyes"

"Sometimes you're my hero. Sometimes you're my girlfriend. You're my sister. You're my BABY!"
 
 
 
zorainda 
Fighting!


Ulubieniec z SJ: Wszyscy^^
Lover: Hae, Hyuk, Min, Ryeo,Yesio O.O
Fav Pairing: EunHae,KyuMin,RyeoMin, YeWoon
Kocham SuJu od: Hm... Listopad 2010
Wiek: 20
Dołączyła: 24 Wrz 2011
Posty: 130
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-04-24, 22:57   

nick to zorainda
http://s.bravo.pl/downloa...15798650875.jpg
aaa eee WTF
 
 
 
Cassie96 


Ulubieniec z SJ: Wszyscy
Lover: Yesio i Hae!
Fav Pairing: MinWook EunHae YeWook
Kocham SuJu od: Wrzesień 2011
Wiek: 21
Dołączyła: 09 Paź 2011
Posty: 169
Skąd: Zamość
Wysłany: 2012-04-25, 22:09   

Nick: Cassie96 ^^
od razu mówię że to nie ja! O.o

Oooookej ja może tego nie skomentuję? wae? mój nick jest strasznie popularny... że tak to powiem i zazwyczaj wpisuję CassieW96 jednak ostatnio nawet ten nick nie jest dostępny :-/
Uuuu a mój avatar jest dopiero 4 :cry:
_________________
Music is Magic <3
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


logo
2008 – 2017 © SUPERJUNIOR.PL
Poprzednie adresy: Klik | Klik

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 10