| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja | Zaloguj | Album | Download |


superjunior

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: nanaka
2012-09-05, 17:51
[DRAMA] Panda and Hedgehog 01
Autor Wiadomość
alskarkodo 


Ulubieniec z SJ: Yesung
Grupa krwi: 0 RH+
Kocham SuJu od: 2007
Wiek: 29
Dołączyła: 05 Wrz 2012
Posty: 117
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-26, 22:14   

Wszelkie gify rozpowszechnione na tumblr z tej dramy są tak fajne, ze chyba w końcu zabiorę się za jej oglądanie ;P W sumie czemu nie zacząć oglądać po polsku? Dzięki za tłumaczenie ;)

EDIT

Odcinek pierwszy mnie zaciekawił, szczególnie sprawą poprzedniego miejsca pobytu postaci granej przez Hae - tego się nie spodziewałam.
Sam pomysł na drame nie jest oczywiście szalenie oryginalny, wiele już było produkcji o cukiernikach, ale przecież nie o to tutaj chodzi. Wydaje mi się, że siła tej dramy polegać będzie głównie na postaciach i ich niecodziennych interakcjach. Dodatkowym plusem jest to, iż chyba nie będzie tutaj wyczerpanego już wątku "tego drugiego/tej drugiej, który/a jest zły/a i za wszelką cenę chce zdobyć swoją ukochaną/ukochanego grając nieczysto", a przynajmniej nie w tym stopniu. Takie przynajmniej odniosłam wrażenie.
Co do samego Hae, to jeszcze za wcześnie by powiedzieć coś więcej o jego grze po pierwszym odcinku, ale pamiętając sławetne gify z tej dramy jestem przekonana, że idealnie wpasował się w rolę :D
Na początku jakoś nie zaczaiłam, że główną postać żeńską gra Yoon Seung Ah, co mnie strasznie ucieszyło :) Bardzo ją lubię, a dodatkowo ma nietypowy głos jak na koreankę, co szalenie mi się podoba.
Przyznam, ze moją ulubioną postacią jest obecnie siostra Won Il'a - Woon Yi :D Fajna ekspresja twarzy i świetny, nieprzesłodzony głos. Myślałam, że będzie mnie irytować, ale nie przekroczyła (jeszcze?) tej granicy.
_________________
"Philosophy is a battle against the bewitchment of our intelligence by means of language"

Ostatnio zmieniony przez alskarkodo 2012-11-03, 11:12, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
skalamitka 
SuJu Fighting!


Ulubieniec z SJ: Yesung, Sungmin
Lover: Yesung
Grupa krwi: A Rh -
Dołączyła: 06 Lis 2011
Posty: 172
Skąd: RZ
Wysłany: 2012-10-01, 21:14   

Jakie są szanse, ze niedługo pojawi się przetłumaczony drugi epizod?
_________________

Sungmin: I’m so good at everything, there’s nothing I’m not good at, I’m a genius
Yesung: Sungmin?
Sungmin: Yeah?...
Yesung: Stop talking nonsense.
(Miracle for you)
 
 
 
nanaka 

Dołączyła: 09 Maj 2011
Posty: 1446
Skąd: krk
Wysłany: 2012-10-01, 22:44   

jezeli luzie zaczna laskawie edytowac swoje posty po obejrzeniu docinka to zaczne wstawiac dalesz jesli, nie to nic z tego. a jak dobrze, widze jedna osoba wysyila sie i to zrobila.
_________________

K:“Super Junior is the best when we’re complete”
Y:“YO WASSUP BABY YO MAN BABY”
D:“Oppa Mokpo Style. Eh~~~~ Sexy Eunhyuk”
D:“BABY!! Are you baby, baby?”

fan: Jongjin oppa, will you dye your hair like your brother ?
Jj: ... im still normal.

난 꿈이 있어요
HimsenFishy's Cloud
 
 
ElJunPl 
Groszek Pachnący~


Ulubieniec z SJ: Wszyscy >.<
Fav Pairing: Teraz już wszystkie xD
Grupa krwi: B
Kocham SuJu od: Halloween 2010
Wiek: 24
Dołączyła: 16 Lip 2011
Posty: 3133
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2012-10-06, 18:10   

No, to tak oficjalnie lubię tę dramę :D xD
Hae tyle biega, że jeszcze zamieni się w drugiego Ikutę Toumę XD Ten też lubił sobie pobiegać w dramach~ A ten bieg zawsze przerywała mu panda xD W końcu niecodziennie idzie sobie po ulicy taki misiek xD
Było wiele scen, na których nie idzie wysiedzieć :D Najbardziej w pamięć mi zapadło to takie machanie na przemian ramionami (no nie wiem, jak to inaczej nazwać xD), radość z odnalezienia plakatu z pracą, a i "łan, tu, sri" pewnie też będzie się często pojawiać i bardzo dobrze, bo to też mi się podoba xD
Wątek z dziadkiem wydaje się ciekawy. Zobaczymy, co z tego wyniknie i o co chodzi z tą jego córką.
Padłam jeszcze przy sytuacji z tym drugim facetem, co laska mu podała rękę zamiast papierów xD A jego siostra przypomina mi skrzata :3 Ale jest pozytywna, mimo tego mało mającego wspólnego z miłością do brata pociągu do pieniędzy xD
Jeszcze żaden bohater mnie nie irytuje, więc jest dobrze xD
_________________

And if we should die tonight
We should all die together
Raise a glass of wine for the last time
Ostatnio zmieniony przez ElJunPl 2012-10-07, 10:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Xiao Hua 
LeeTeukowa anae


Ulubieniec z SJ: LeeTeuk, Heechul, Henry, Dongh
Lover: LeeTeuk <3 Heechul :*
Fav Pairing: HeeTeuk, EunHae, EunTeuk
Grupa krwi: 0 rh+
Wiek: 30
Dołączyła: 14 Maj 2011
Posty: 401
Skąd: Gdynia/Kraków
Wysłany: 2012-11-01, 21:44   

Jej uwielbiam tę dramę. Donghae tak świetnie tam gra i wygląda, że oczu nie można oderwać. Jego postać jest na prawdę bardzo interesująca i ciekawa. Co prawda strasznie jest nerwowy i się ciągle wydziera, ale robi to w taki uroczy sposób:) Widziałam ten odcinek na online ale nie zaszkodzi zobaczyć go ponownie. Mam nadzieję, że uda się wam przetłumaczyć całą dramkę :)
_________________


Fan:Oppa co dla Ciebie znaczy E.L.F?
LeeTeuk:Tego nie da się opisać słowami.

Forever with Super Junior <3
 
 
 
shiree 


Ulubieniec z SJ: Super Juni-OR
Lover: Sungmin, Eunhyuk, Leeteuk, Shindong
Wiek: 26
Dołączyła: 05 Maj 2011
Posty: 1436
Skąd: KG
Wysłany: 2012-11-26, 09:41   

Myślę, że warto w końcu się zapoznać z dramą. Ściągam i po obejrzeniu od razu komentuję. :)

[edit - śladowe ilości spoilerów]

1, 2, 3 - go!
No więc bardziej zainteresowana grą aktorską Donghae niż ogólnie fabułą, po obejrzeniu tego jednego odcinka mogę być spokojna. Tzn. nie wiem jak wy, ale ja uważam, że całkiem nieźle idzie mu gra.
Niestety nie za bardzo przepadam za główną aktorką. Więc będzie mi ciężko obejrzeć tą dramę do końca. ;) Ale aktor Choi Jin Hyuk sprawił, że jednak zainteresowało mnie to bardziej.
Zastanawiałam się kiedy w końcu dwójka głównych bohaterów na siebie wpadnie. No i wpadli na siebie w końcu, dość dosłownie. ;D
Kolejnym plusem tej dramy są łakocie które tam pokazują. Mam nadzieję, że będzie tam tego trochę więcej bo lubię tego typu tematy :)
Ciekawi mnie dokładna historia naszego Jeża, a mianowicie co z jego rodzicami etc. Z tego co szło wywnioskować to rodzice głównej bohaterki chyba nie żyją?
Cieszę się, że ta drama ma 16 a nie 20 odcinków. Zazwyczaj po 15 odc. mam już dość dramy. Więc 16stka to idealna liczba. ^^
Cóż, za wiele nie mogę powiedzieć po pierwszym odcinku. Mam nadzieję, że kolejne odcinki będą się fajnie rozkręcać.

Dziękuję za tłumaczenie i życzę owocnej pracy przy kolejnych :)
_________________
Ostatnio zmieniony przez shiree 2012-11-26, 14:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rena23 
Oppa Oppa~


Ulubieniec z SJ: ~Kyuhyun <333~ Eunhyuk
Lover: Kyuhyun, Donghae, Eunhyuk, Sungmin, Zhou Mi
Fav Pairing: EunHae <333 QMI, KyuHae, MinWook, KyuHyuk
Grupa krwi: Rh+0
Kocham SuJu od: Sierpień 2011
Wiek: 21
Dołączyła: 02 Sie 2012
Posty: 165
Skąd: Choszczno (Szczecin)
Wysłany: 2012-11-26, 14:18   

Oo cudownie Panda and Hedgehog *___________* jaa matko szkoda że nie mam czasu aby dokończyć ją, co do pierwszego odcinka oo to matko trochę dawno oglądałam ^^"
Ogólnie wstęp był dość pozytywnie odebrany, wiec pragnęłam po nim obejrzeć dalsze odcinki. Tylko zastanawia mnie to samo co RedWitch, skoro szukała pracy w cukierni to po co właśnie chciała zatrudnić nowego pracownika O.o tego nie łapię xD Ale dalej dram się bardziej rozwija. Jednak już po pierwszym odcinku stwierdziłam że zawsze kiedy oglądam Miss Panada musze mieć coś ze sobą do jedzenia *____* nie przeżyję patrząc na te wszystkie ciasta a tu nic nie mam u ustach T_____T Wiec fajnie z chęcią obejrzę jeszcze raz pierwszy odcinek ^^ Dziękuję
_________________
One Love, One Kiss, To My Heart~ Mogę być nie obecna-szkoła T_T
 
 
xYUKIdesu 
Madzia~


Ulubieniec z SJ: Kyuhyun
Grupa krwi: A+
Kocham SuJu od: 05.2010
Wiek: 23
Dołączyła: 07 Maj 2011
Posty: 213
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2013-01-12, 22:21   

Oj Donghae, Donghae...co ty ze mną robisz. Żeby juz na samym początku być bez koszulki...
Bardzo polubiłam Wonyi. Dobija mnie z tym swoim 'hyung' XDD
Gdy kogoś nie stać na siłownie to moze isć do parku aby sobie poświczyć XDD

Nie wiem czy będzie to jedna z moich ulubionych dram ale zapowiada się bardzo przyjemnie :)

Dziękuje za tłumaczenie ^^
Ostatnio zmieniony przez xYUKIdesu 2013-01-12, 23:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kika 
Kik


Ulubieniec z SJ: wszyscy
Lover: Kyuhyun
Fav Pairing: KyuHyuk
Kocham SuJu od: 2009
Wiek: 25
Dołączyła: 25 Mar 2013
Posty: 233
Skąd: Wrocław / UD
Wysłany: 2013-05-16, 09:13   

Pobieram, obejrzę najpóźniej w weekend :)

EDIT:
Obejrzałam i szczerze mówiąc póki co zachwyciła mnie gra Donghae - całkiem nieźle mu to wychodzi ^^. I jego postać mnie też najbardziej interesuje, liczę na trochę więcej szczegółów z jego historii w najbliższym czasie bo wydaje się ciekawa^^ Trochę mnie irytuje ta Panda, ale może mi to minie z czasem. W końcu nie jestem przyzwyczajona do stylu dram, to pierwsza, jaką oglądam xD Ten jej cukiernik jest przemocny, mogą być z nim niezłe akcje ;D Też nie rozumiem po co jednocześnie szuka cukiernika i składa CV gdzie indziej... oO" Ale końcówka tej dramy... Zapowiada się ciekawie, mam nadzieję, że nie będzie to często powtarzany schemat "ich dwóch i ona jedna", z czego jeden zły, a drugi dobry. Ale to się dopiero okaże;) A ten drugi to Choi Won, tak? Co do jego postaci jeszcze nie zdecydowałam, jak ją ocenić. Jego ojciec wydaje mi się póki co dość ... denerwujący (xD), a aktorka grająca jego siostrę ma niesamowitą ekspresję ciała, a w szczególności twarzy! Także mimo, że postać, którą gra póki co nie przypadła mi do gustu, to będę zwracać na nią sporą uwagę ^^ Podsumowując - zbieram się powoli do obejrzenia kolejnych odcinków. <3
Ostatnio zmieniony przez Kika 2013-05-17, 17:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Aquariuspeg 
Pierożkowy Maniak


Ulubieniec z SJ: Hyuk/Hae/Kyu/Min/Chul
Lover: Eunhyuk
Fav Pairing: EunHae, EunTeuk,KyuMin, KyuHyuk
Kocham SuJu od: 27.01.2013
Wiek: 22
Dołączyła: 17 Lut 2013
Posty: 89
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-08-30, 05:21   

Pobieram
EDIT.
Wyświetlił mi się opis "Funkcja pobierania nie została włączona dla tego pliku. Tylko użytkownik, który wysłał plik, może włączyć opcję pobierania." i nie mogę pobrać ;(
Nie wiem czy coś wygasło, czy to u mnie problem..
_________________

~Dumpling Dumpling~
Ostatnio zmieniony przez Aquariuspeg 2013-08-30, 05:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mao

Dołączył: 01 Mar 2013
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-11-26, 03:11   

Dziękuję za tłumaczenie. :)
 
 
idkimbatman86 


Ulubieniec z SJ: Donghae, Siwon, Kyuhyun
Lover: Donghae
Fav Pairing: EunHae
Kocham SuJu od: październik 2011
Wiek: 18
Dołączyła: 30 Lis 2014
Posty: 3
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-02-12, 11:43   

zabieram się za ściąganie! :)
_________________
"If you love something, let it go. If it comes back to you, it's yours. If it doesn't, it never was."
 
 
ochajuzci

Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 1
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-03-11, 20:06   

Drama fajnie się zapowiada. Czy można ją jakoś jeszcze pobrać, bo tu nie działa?
Ostatnio zmieniony przez ochajuzci 2015-03-11, 20:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Laillie 


Ulubieniec z SJ: Wszyscy :3
Fav Pairing: EunHae, HanChul
Wiek: 18
Dołączyła: 24 Lip 2015
Posty: 6
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-07-25, 22:17   

Można to gdzieś obejrzeć/ściągnąć? :>
Ostatnio zmieniony przez Laillie 2015-07-25, 22:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
RedWitch 
NIEStraszny tyran


Ulubieniec z SJ: Yesung, ZhouMi, Ryeo
Fav Pairing: RyeoMin, HeeMin
Grupa krwi: A Rh +
Kocham SuJu od: nie pami?tam dnia, kiedy ich nie kocha?am.
Wiek: 29
Dołączyła: 03 Maj 2011
Posty: 5755
Skąd: Bia?ystok
Wysłany: 2015-07-27, 20:21   

Na ADP subs chyba jest całość :)
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


logo
2008 – 2017 © SUPERJUNIOR.PL
Poprzednie adresy: Klik | Klik

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 13