| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja | Zaloguj | Album | Download |


superjunior

Poprzedni temat «» Następny temat
Plany dotyczące dużego spotkania forumowego! - Lipiec
Autor Wiadomość
Oiiś
Administrator


Kocham SuJu od: 14.01.2009
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1467
Skąd: Opera
Wysłany: 2011-05-05, 01:14   Plany dotyczące dużego spotkania forumowego! - Lipiec

Miejsce: Warszawa
Data: 2.07.2011-3.07.2011
uwaga data została przesunięta o jeden dzień do tyłu czyli 1.07.2011 - 2.07.2011

Resztę informacji poda Rin.

A ja proszę o osoby które są pewne na 100% że jadą o zgłoszenie, musimy zrobić listę.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Osoby jadące z Wrocławia i okolic!
Ja jadę dzień wcześniej, czyli 30 czerwca, jak ktoś chce się ze mną zabrać to proszę o wiadomość na PW.
Ostatnio zmieniony przez Oiiś 2011-05-14, 21:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rin 
I am your Gamer~!


Ulubieniec z SJ: Kyuhyun, Leeteuk
Lover: Cho Kyuhyun
Fav Pairing: KyuHae
Kocham SuJu od: styczeń 2010
Wiek: 24
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 148
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-07, 20:06   

Termin: 1-2 lipca 2011
Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 1 lipca godzina 13


Dojazdy/odjazdy:
Każdego, kto ma zamiar przyjechać na spotkanie proszę o podanie mi, na pw najlepiej, skąd przyjeżdża, kiedy i jakim pociągiem/autobusem. Przyjdę odebrać. Proszę też o podanie mi swoich numerów telefonu żebym mogła się jakby co kontaktować z wami, ja w odpowiedzi wyślę swój. Na dworzec też będę odprowadzać. Jeżeli też ktoś jest starszy to proszę o przygarnianie młodszych na trasie, łączcie się w grupki, będę spokojniejsza i ja i Oiika. Ja też będę wam pomagała się łączyć mówiąc kogo macie na trasie. Radzę przyjechać 30 czerwca i wrócić 3 lipca żeby nie padać na spotkaniu i nie wracać tego samego dnia się skończy. Zresztą wtedy trzeba by wracać nocnym xD

Do 28 czerwca proszę zgłaszać skąd jedziecie i o której macie być w Warszawie. Bilety kupować (i wysiadać xD) do WARSZAWA CENTRALNA!! (w zeszłym roku dwie dziewczyny wysiadły na Zachodnim xD)

Noclegi: Jeżeli ktoś nie ma rodziny i przyjaciół w Warszawie niech się zgłasza póki co do Hiiri. Tylko jej miejsce też jest ograniczone, więc to ile osób przyjmie pozostawiam jej.
Również do 28 czerwca proszę podać mi kto NIE MA noclegu. I nie robić tego w wątku tylko NA PW.

Ubiór itp:
Forumowa koszulka firmowa XD Kolejna sprawa to identyfikatory. Nie wszyscy będziemy się znać z imienia i potrafili dopasować imię/nick do twarzy dlatego proszę o identyfikatory z: dużym nickiem, mniejszymi imię i jeżeli ktoś ma jakąś rolę na forum (admin, mod, tłum) to też małym drukiem.

Składka: W zależności od ilości osób, tylko za karaoke. Podejrzewam, że wyjdzie to od 15 do 30zł od osoby.

Plan: Ułożyłam dwa plany, jeden jest na dzień słoneczny, a drugi na deszczowy. Są tak ułożone, że jeśli zdarzy się, że jeden będzie słoneczny, a drugi deszczowy to nic się nie straci.

Plan na dzień słoneczny 1 lipca.
12:00 – Rozpoczęcie spotkania pod Złotymi Tarasami przy gitarze (jak w zeszłym roku) Każdemu to miejsce pokażę kiedy będę odbierać z dworca. Złote Tarasy to centrum handlowe pod Dworcem Centralnym. Gitara stoi przy ulicy i reklamuje Hard Rock Caffe.
Potem przejdziemy się do Centrum Kultury Koreańskiej, będziecie mogli zobaczyć aktualną wystawę. Mamy też bojowe zadanie, a właściwie porozmawiać z dyrektorem o sprowadzeniu naszego Super Junior lub SM Town. Oni już kiedyś kogoś sprowadzali, więc kto wie.
Przewidziałam pobyt w CKK do godziny 15-15:30 potem udamy się do tramwajem do Parku Fontann gdzie pogramy w różne gry. Tutaj chciałabym by były to:
gra z Intimate Note polegająca na podzieleniu się w pary, jedna osoba pokazuje to co będzie napisane na kartce, a druga musi zgadnąć co to jest. Takie kalambury, jak ktoś oglądał to wie o co chodzi. A jak nie to grzech i marsz oglądać! xD Kategorie do kalambur to: dramy i programy, piosenki (tu wyzwanie gdyż pokazać trzeba będzie tytuł, ewentualnie to o czym jest piosenka), piosenki z teledyskami, układami, postaci, gratisowymi hasłami typu „krewetka obrywająca w walce wielorybów” czy jakoś tak xD Oczywiście zasady będą takie same jak w Intimate Note, każda para będzie musiała odgadnąć najwięcej haseł w ciągu 2 minut na osobę w parze. Będą dwa miejsca 1 i 2. I będzie nagroda w postaci plakatów! (4 plakaty, dwa za pierwsze i dwa za drugie miejsce).
Kolejna gra: To gry z programu z Suju M "MTV Top Entertainment with SJ-M". Gra polega na tym, że dzielimy się na minimum 5 osobowe grupy i stajemy tyłem do siebie jedna za drugą. Pierwsza osoba w kolejce dostaje hasło np. "Muszę siusiu" (xDDD) i bez używania słów trzeba to pokazać następnej osobie, która na ten czas odwraca się do nas przodem. Ta osoba musi zrozumieć co jest pokazywane i pokazać to dalej, po kolei odwracają się następne osoby. Taki głuchy telefon tylko, że pokazywany. Potem szuka się osoby, która zepsuła i jest karana w jakiś sposób.
Trzecia gra: pochodzi z tego samego programu co poprzednia. Ma podobne ustawie, ale polega na tym, że pierwsza osoba dostaje jakieś zdanie, które musi powiedzieć z wodą w buzi i też szukana jest osoba, która zepsuła i też jest karana.

Wersja deszczowa:
Zaczynamy w tym samym miejscu i o tej samej godzinie. Potem tak jak w słonecznej jedziemy do Centrum Kultury Koreańskiej, ale później zamiast Starówki pojedziemy do Galerii Mokotów. W tej galerii jest zawsze mało ludzi, do tego przy salonie gier jest baaaaardzo dużo wolnego miejsca. W pobliżu mamy sushi i różne fast foody, co w porównaniu do dnia słonecznego ułatwia zjedzenie przed kolacją w azjatyckiej. Tam chętni będą mogli pograć w salonie gier. Wtedy (wszystkie gry zostają), ale pojawi się też konkurencja z Intimate Note, a mianowicie picie z jednego kubka coli patrząc sobie w oczy. Na piętrze jest Subway, w którym pijesz ile chcesz więc spoko. Jedno opakowanie na parę. Osoba, która wypluje, lub zacznie się śmiać i przerwie picie (śmiech liczony od dotknięcia słomki ustami) przegrywa, a wygrany idzie dalej. Tu zwycięzca też jest tylko jeden. Jeżeli zdarzy się (w co szczerze wątpię xD) że jakaś para wypije i nie zacznie się śmiać to oboje przechodzą dalej. Ta gra i kalambury, plus za pewne zabawa w salonie gier (uwaga! Obecne jest Pump It Up z koreańskimi piosenkami!! W tym SUPER JUNIOR M – U, 2ne1 – Fire, Kara – Wanna, Big Bang – LaLaLa i wiele innych) zapewnia nam czas. Potem o 20 wynosimy się stamtąd i do restauracji.

2 lipca
Wersja słoneczna

Spotkanie w tym samym miejscu o tej samej godzinie. WAŻNE BY BYĆ W FIRMOWEJ KOSZULCE I MIEĆ IDENTYFIKATOR! Idziemy pod Pałac Kultury i Nauki, tam kręcimy wiadomość dla Super Junior. Krótką typu „Dziś mamy 2 lipca, drugi dzień spotkania niewielkiej części Polskich ELFów. Każda z nas chce coś przekazać”. Tutaj kamera będzie po kolei na każdą dziewczynę i każda krzyknie "Saranghaeyo" i imię Juniora. W przypadku fanek chińczyków (XD) będzie to "Wo ai ni". Podejrzewam, że z nagrywaniem zejdzie nam się do 16 jak nie dłużej, więc potem pojedziemy metrem do sklepu koreańskiego na kabaty. Jeżeli 1 lipca będzie słoneczny to tego dnia też zrobimy konkurencję z piciem coli. Dzień zakończy się o godzinie 20 gdyż niektórzy następnego dnia może nawet i rano będą mieli pociągi. Oczywiście chętni będą dalej mogli coś sobie organizować, że tak powiem fakultatywnie xD

Wersja deszczowa
Początek i ogólny zarys taki sam (wiadomości) tylko zmiana miejsca, zamiast tego pojedziemy do jednego z tych miejsc, jeszcze ustalimy które :zoo, powsin park kultury, park skarszewski. Pewnie się zastanawiacie po co tam w deszcze. Otóż w tych trzech miejscach są muszle koncertowe osłonięte od deszczu jeżeli będzie ciepło to tam nagramy wiadomości, a jeżeli będzie i deszczowo i zimno (shisusie uchowaj) to zostaje nam tylko jakaś galeria. Po nagraniu wiadomości jedziemy do sklepu koreańskiego.

Oczywiście kiedy pojawi się prognoza pogody potwierdzone zostaną plany, ale do prognozy jeszcze daleeeeeeko xD

Nagrody: W planie pojawiła się konkurencja z nagrodami, otóż będą to plakaty. Dwa plakaty A2 dla pary, która zajmie pierwsze miejsce i dwa plakaty A3 za drugie miejsce. W przypadku gier z programu M oraz picia coli będą przygotowane kary! xD

Restauracja: 1 lipca pod wieczór jedziemy do japońskiej restauracji na dwie godziny na karaoke japońsko-koreańskie. Składka podana będzie gdy będzie znana pewna ilość osób. W restauracji w której będziemy jeść (nie ta sama co karaoke) będziemy też śpiewać sto lat po polsku i koreańsku dla HeeChul i LeeTeuka.

Filmik:
Całe spotkanie będzie nagrywane gdyż z niego powstanie teledysk do ELF SONG! Na końcu tego filmiku będzie wiadomość dla suju i urodzinowe dla ‘83line.

Co zabrać ze sobą:
Pieniądze. W zależności na ile zostajecie, na samą Wawę polecam jakieś 100zł.

Co potrzebne do organizacji:
Kamera!! Najlepiej może dwie albo trzy na wypadek gdyby pozostałe padły, no wiecie zapasowe.

UWAGA W ZWIĄZKU Z MALEJĄCĄ LICZBĄ UCZESTNIKÓW KONKURS TANECZNY ZNIKA

Wypowiadanie w wątku!
TYLKO OSOBY, KTÓRE SIĘ POJAWIĄ!
Jeżeli zobaczę komentarz typu „szkoda, że mnie nie będzie, zróbcie dużo zdjęć” to poproszę admina o usunięcie. Nie wypowiadać się jeżeli nie jedziecie, bo to tylko robi bałagan >.< Na feenie sama się ledwo w tym wszystkim łapałam. Jeżeli ktoś może przyjechać tylko na jeden dzień to polecam w sobotę żeby być na filmiku.

Jeszcze jedna taka moja uwaga. Nie można wywinąć sie od braniu udziału w grach i koniec. Po to przyjeżdżacie, żebyśmy mogli się razem bawić i pokazać Super Junior jacy jesteśmy. Jeżeli będą pojawiały się informacje „Fajnie, ale ja się wstydzę i mogę popatrzeć” to radzę w ogóle nie przyjeżdżać, bo nie po to jedziecie żeby grzać tyłki. Nawet jeżeli słuchacie tylko Suju to przecież macie trochę czasu, zapewniam, że w grach występować będą tylko bardzo popularne piosenki innych zespołów. Te 3 miesiące spokojnie starczą by zobaczyć takie zespoły czy osoby jak Shinee, Big Bang, 2pm, Beast, SNSD, f(x). Wystarczy obejrzeć na yt chociażby programy muzyczne, a od razu będzie łatwiej.

Pytania zadawać albo tu, albo do mnie na pw, gg (2938392) lub skype (boleczkie1105 – nie pytać czemu taki xDDDDD).

PROSZĘ PAMIĘTAĆ O WYSŁANIU MI PW Z NUMEREM TELEFONU, SKĄD JESTEŚCIE I KIEDY PRZYJEŻDŻACIE!!!


LISTA OBECNOŚCI:
Rin
Oiika
Red + meimei
Maggdalena
Majanna +1
Nuna
Asme +1(?)
osiou + 1 osoba
Rei (?)
teitatoo
Anke +1
Mizu +1
honi
Marlen
Czarna +1
Hiiś + Tusia
ania+ania +1
Blari +1 (?)
Micey
MyDesignx3 (?)
nanaka +1 (?)
Wiolja (?)
Mizuki (?)
Frydzka (?)


+<liczba> oznaczają ile osób ze sobą zabierają
Ostatnio zmieniony przez Oiiś 2011-06-22, 22:22, w całości zmieniany 18 razy  
 
 
 
maggdalena 
Mad?


Ulubieniec z SJ: Hae, Tusiek, Hee, Kyu, Hyuk
Lover: Siwon
Fav Pairing: EunHae, HanChul, HeeTeuk
Grupa krwi: A Rh+
Kocham SuJu od: 10.02.2010
Wiek: 26
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 15239
Skąd: ??czyca
Wysłany: 2011-05-07, 22:46   

ja bede chocbym miala isc na czworaka!
osobiscie z ubraniem pasuje mi opcja 1 ale zastosuje sie do wiekszosci.
i mam pytanko co do identyfikatora. taki jak w skzoleach sie nosi moze byc?? czy troche za maly?
a w spodniczkach nie chodze wiec problemu zadnego nie mam xD

REDZIO tylko na jeden dzien? <idzie plakac do kata> ale chociaz bedzie!
ja sie od gier itp nie bede migala chyba ze to bedzie tanczenie. to naprawde przepraszam ale do tego sie mnie sila nie zmusi...a ja uparta sem.
_________________
"Without you, I could never see. Without you, I could never hear. Without you, I could never have happy tears in my eyes"

"Sometimes you're my hero. Sometimes you're my girlfriend. You're my sister. You're my BABY!"
 
 
 
Oiiś
Administrator


Kocham SuJu od: 14.01.2009
Wiek: 28
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1467
Skąd: Opera
Wysłany: 2011-05-07, 23:08   

Madziu ja rok temu miałam coś takiego. Przerobiony identyfikator szkolny xDDD


Co do samego spotkania to ja kamerę posiadam, mój telefon też dobrze nagrywa.

I przygarnę każdą osobę podczas podróż z Wrocławia i okolic. I jak ktoś będzie na naszej trasie pociągu to też może się zabrać :P
_________________

"To nie ma znaczenia, jeśli nie byłeś tu od początku, tak długo, jak będziesz tu do końca"
 
 
maggdalena 
Mad?


Ulubieniec z SJ: Hae, Tusiek, Hee, Kyu, Hyuk
Lover: Siwon
Fav Pairing: EunHae, HanChul, HeeTeuk
Grupa krwi: A Rh+
Kocham SuJu od: 10.02.2010
Wiek: 26
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 15239
Skąd: ??czyca
Wysłany: 2011-05-07, 23:23   

Oiika, dziekuje bardzo^^ moj identyfikator chyba troche mnieszy(albo mi sie tak wydaje) bo ma 9x5,5 cm ale chyba wystarczy? albo moze kupie nowy bo ten zniszczony troche xD

a co do noclegu to zapytam sis bo bede nocowala z dziewczynami albo u niej albo u ciotki Majki. to zapytam sis na wszelki wypadek to moze bede mogla kogos przygarnac ;)
_________________
"Without you, I could never see. Without you, I could never hear. Without you, I could never have happy tears in my eyes"

"Sometimes you're my hero. Sometimes you're my girlfriend. You're my sister. You're my BABY!"
Ostatnio zmieniony przez maggdalena 2011-05-07, 23:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Nuna 

Lover: Sungmin
Wiek: 28
Dołączyła: 07 Maj 2011
Posty: 421
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-08, 11:28   

Ja od razu mówie, ze jeszcze nie wiem czy będę na 100% do 6 lipca mam sesje i nie wiem jak poukładają mi sie wszytskie egzaminy, wiec będe o wszystkim informowała na bieżąco.

Jak na razie zaangażuje się w dyskusje tak jakbym wiedziała, że jadę na 100% ^^

I. co do ubioru. jeśli mogę wtrącić własną sugestię...
- W hurtowniach można kupić bawełniane koszulki już za 5 zł za sztukę... takie lepsze kosztują ok. 10 zł... pomyślałam że fajnie byłoby kupić takie koszuli a potem razem je ozdobić. Farby do ubrań też nie są drogie a wydaje mi się że wspólne ozdabianie byłoby dodatkową frajdą :P
- mój kolega zajmuje się profesjonalnym nadrukiem i robi tez koszulki dla fanklubów, forów na różnego rodzaju zjazdy i koncerty. Nadruki są naprawdę porządne i trwałe na dobrego rodzaju bawełnie... przyjemność taka w zależności od chętnych kosztuje 30-40 zł. Myślę, że jeżeli nie na samo spotkanie, to wogóle warto pomyśleć, żeby zrobić sobie linię koszulek ELFowych :P

II. co do gier i zabaw. Ja zawsze marzyłam o tym żeby sprawdzić różne sposoby z
Exploation of the Human Body np. trąbę słonia i to takie podnoszenie na palcach :P

III. musze kupić sobie identyfikator :P bo ja w szkole nie uświadczyłam czegoś takiego :P


i wogóle plany dni są absolutnie genialne jak dla mnie :!: :D
 
 
 
Asme 
Waffur


Ulubieniec z SJ: Ryeowook, Kyuhyun, Donghae
Lover: Ryeowookie~ Mireu
Fav Pairing: KyuWook, EunHae
Grupa krwi: A Rh+
Wiek: 20
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 311
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-08, 12:40   

Rin napisał/a:
Rozpoczęcie spotkania pod Złotymi Tarasami przy gitarze

Ufff...dobrze że to blisko jest...
Rin napisał/a:
bo w Warszawie drukarnie tanie nie są

Na chmielnej kosztują 20 zł...
Rin napisał/a:
identyfikatory.

Brr...nienawidzę ich ;o Ale bd mieć radochę gdy przerobię szkolny :D
Rin napisał/a:
Nie można wywinąć sie od braniu udziału w grach i koniec

Uuu...Już się boje ^.^
Rin napisał/a:
WONDER BOY ZNIKA Z PLANU

Szczerze to się cholernie cieszę. Nie wiedziałam jak się zabrać do nauki.
A plan bardzo mi się podoba :D
Będę tak na 90% bo gadałam z rodzicami i wyjedziemy do Wietnamu kiedy indziej :D
_________________
 
 
 
Rin 
I am your Gamer~!


Ulubieniec z SJ: Kyuhyun, Leeteuk
Lover: Cho Kyuhyun
Fav Pairing: KyuHae
Kocham SuJu od: styczeń 2010
Wiek: 24
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 148
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-08, 13:13   

Nuna nie wiem czy znajdzie sie czas na ozdabianie koszulek bo to w zaleznosci od osoby moze trwac bardzo dlugo. Co do wlasnej linii to tego sie boje, bo w zeszlym roku byly osoby ktore dzien przed powiedzialy ze nie przyjada. Ale 20-30 za wszystkie koszulki?
CO do identyfikatorow, przeciez Oiika wstawila zdjecie.. Nie musicie ich kupowac... Wystarczy mala karteczka z napisem xddd potem tez moge wstawic swoj zebyscie wiedzieli jak ona wyglada.
Co do EHB sposobow jest wiele i jezeli starczy nam czasu mozemy jakies zrobic tylko tez prisze pisac konkrety.
I wypowiadajcie sie tez na temat rzeczy ktore nie sa pewniakiem, gra wokalna, gra z przenoszeniem kart.
Asme z toba to ja sie bede chciala spotkac xd



Przepraszam za brak polskich znakow ale jestem z ipoda
_________________

Saranghae <3

 
 
 
Nuna 

Lover: Sungmin
Wiek: 28
Dołączyła: 07 Maj 2011
Posty: 421
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-05-08, 13:30   

no właściwie nie pomyślałam o czasie a właściwie jego braku.

co do linii koszulek to chodziło mi bardziej o to że można byłoby zrobić wzór koszulek ELF poland i kto by chciał to może sobie taką koszulkę zamówić... tak sobie tylko pomyślałam, bo wiem że większość fanklubowskich forów ma coś takiego. (dziw mnie bierze, że jeszcze tu czegoś takiego nie ma). Można by było zrobić kilka wzorów z poszczególnymi członkami itp.
Rin napisał/a:
Wystarczy mala karteczka z napisem xddd

musze kupić opakowanie na małą, białą karteczkę. (to jest najmniejszy problem bo w kiosku pod domem owe ubranko kosztuje złotówkę ;P)

Myśle, że takie gry jak ta z kartami mogą wyjąć po prostu spontanicznie. Każda może wziąć do torebki takie kart i nawet jeśli nie wypali to i tak nie będzie problemu.
Tak samo z siłowaniem się na rękę i "trąbą słonia" nie trzeba do tego wielkich środków ani przygotowań.
 
 
 
Rin 
I am your Gamer~!


Ulubieniec z SJ: Kyuhyun, Leeteuk
Lover: Cho Kyuhyun
Fav Pairing: KyuHae
Kocham SuJu od: styczeń 2010
Wiek: 24
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 148
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-08, 14:00   

Hmmm, wiesz co z tymi koszulkami to w sumie... dobry pomysł, porozmawiam z Oiiką w takim razie, kto wie może się coś takiego zrobi ^^ Mogłabyś mi na pw powiedzieć wszystko co wiesz o produkcji takich koszulek?

To trze będzie jeszcze raz EHB obejrzeć, ale myślę, że starczy nam czasu na takie zabawy, szczególnie drugiego dnia ^^
_________________

Saranghae <3

 
 
 
Doki 
Otaku


Ulubieniec z SJ: All of fifteen =^^=
Lover: (HanGeng) EunHyuk
Fav Pairing: HanChul, YeWook, EunHae
Grupa krwi: AB Rh+
Wiek: 24
Dołączyła: 07 Maj 2011
Posty: 537
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-08, 14:15   

Cytat:
3. Niebieska bluzka z nadrukiem,

Ja jestem za ta opcją, gdyż takową koszulkę już posiadam i paradowałam w niej w zeszłym roku ~ xP
Cytat:
Nie można wywinąć sie od braniu udziału w grach i koniec. Po to przyjeżdżacie, żebyśmy mogli się razem bawić i pokazać Super Junior jacy jesteśmy

To sprawiło, że przez chwilkę zwątpiłam w mój udział w spotkaniu. Naprawdę bardzo bym chciała być , ale jestem dosyć specyficzna ( może nawet nieco sztywna? ) i przy osobach, których nie znam trudno mi się rozluźnić + obawa przed zrobieniem z siebie głupka. Ja wiem, że to tylko zabawa, ale tak już mam... Nie mówię, że miałabym wymigiwać się od udziału we wszystkich zabawach, co to, to nie ! Jednak również nie wydaje mi się , że "przymuszanie" do zabawy to dobry pomysł jest. Ważne żebyśmy dobrze się czuły w swoim towarzystwie i miło spędziły czas ~
maggdalena napisał/a:

ja sie od gier itp nie bede migala chyba ze to bedzie tanczenie. to naprawde przepraszam ale do tego sie mnie sila nie zmusi...a ja uparta sem.

Ano właśnie, co do tanecznych wyczynów to podpisuję się pod tym + nawet jakbym chciała to i tak bym raczej nie mogła bo mam problemy z rzepką w kolanie =_=

Żeby nie było : Będę ! Z wielką chęcią wezmę udział w nagrywaniu wiadomości dla chłopaków + daaaaawno nie byłam w tym sklepie xD Ciągle planuję się wybrać i mi nie wychodzi ^^"
Co do gry z kartami - ja tam z chęcią x)
Można by jeszcze zrobić coś takiego, że w jakowymś woreczku ( czy czymkolwiek innym ) będą karteczki z fragmentami piosenek SuJu i będziemy je losować, a następnie odgadywać cóż to za piosenka jest.
Lub na losach można by wydrukować jakieś fragmenty ciała naszych chłopaków ( oko, usta, brzusio <3 ) i po tym byśmy zgadywały co to za Juniorek.
_________________

"이렇게 쉽게 포기한다고 누가그래"..."Kto powiedział, że poddamy się tak łatwo?"

 
 
 
Rin 
I am your Gamer~!


Ulubieniec z SJ: Kyuhyun, Leeteuk
Lover: Cho Kyuhyun
Fav Pairing: KyuHae
Kocham SuJu od: styczeń 2010
Wiek: 24
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 148
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-08, 14:41   

Doki napisał/a:
Ważne żebyśmy dobrze się czuły w swoim towarzystwie i miło spędziły czas ~

A co innego robić przez dwa dni? Mamy usiąść w Złotych Tarasach przy kinie na podłodze i gadać o tym co równie dobrze możemy zrobić tu w offtopie? Tu nie ma co zwiedzać, chyba, że ktoś znowu chce być pogryziony przez komary. Co pokażemy Suju jeżeli nie będzie gier? Siedzące nastolatki na niebiesko uśmiechające się i robiące serduszka z rąk? To robią każde fanki, a my mamy pokazać, że umiemy się bawić.

Doki napisał/a:
nawet jakbym chciała to i tak bym raczej nie mogła bo mam problemy z rzepką w kolanie

Wiadomo, że jeżeli ktoś ma problemy fizyczne to nie będzie zmuszania, ale nie ma, że ktoś nie chce. Po to jest ten plan, żeby ludzie wiedzieli co ich czeka i zdecydowali czy chcą brać udział. Jeżeli przychodzą to grają, bo o to ma chodzić.

Doki napisał/a:
będą karteczki z fragmentami piosenek SuJu i będziemy je losować, a następnie odgadywać cóż to za piosenka jest.

Podobna gra do kalamburów z Intimate Note, tam będą piosenki Suju

Cytat:
Lub na losach można by wydrukować jakieś fragmenty ciała naszych chłopaków ( oko, usta, brzusio <3 ) i po tym byśmy zgadywały co to za Juniorek

Natomiast to to bardzo dobry pomysł! Przynajmniej mnie się podoba, zobaczymy co reszta o tym myśli ^^
_________________

Saranghae <3

 
 
 
maggdalena 
Mad?


Ulubieniec z SJ: Hae, Tusiek, Hee, Kyu, Hyuk
Lover: Siwon
Fav Pairing: EunHae, HanChul, HeeTeuk
Grupa krwi: A Rh+
Kocham SuJu od: 10.02.2010
Wiek: 26
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 15239
Skąd: ??czyca
Wysłany: 2011-05-08, 15:15   

Doki napisał/a:
Lub na losach można by wydrukować jakieś fragmenty ciała naszych chłopaków ( oko, usta, brzusio <3 ) i po tym byśmy zgadywały co to za Juniorek.

ja jestem za^^
Rin napisał/a:
Jeżeli przychodzą to grają, bo o to ma chodzić.

ale ez o to chodzi zeby sie dobrze bawic. bo jak ktos naprawde nie bedzie chcial(jak ja tanczyc...to juz spiewac wole) i sie go bedzie zmuszac to nie wyjdzie to dobrze. po pierwsze ta osoba bedzie sie zle czula a po 2 popsuja sie humory...
_________________
"Without you, I could never see. Without you, I could never hear. Without you, I could never have happy tears in my eyes"

"Sometimes you're my hero. Sometimes you're my girlfriend. You're my sister. You're my BABY!"
 
 
 
Doki 
Otaku


Ulubieniec z SJ: All of fifteen =^^=
Lover: (HanGeng) EunHyuk
Fav Pairing: HanChul, YeWook, EunHae
Grupa krwi: AB Rh+
Wiek: 24
Dołączyła: 07 Maj 2011
Posty: 537
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-08, 15:15   

Rin napisał/a:
Doki napisał/a:
Ważne żebyśmy dobrze się czuły w swoim towarzystwie i miło spędziły czas ~

A co innego robić przez dwa dni? Mamy usiąść w Złotych Tarasach przy kinie na podłodze i gadać o tym co równie dobrze możemy zrobić tu w offtopie? Tu nie ma co zwiedzać, chyba, że ktoś znowu chce być pogryziony przez komary. Co pokażemy Suju jeżeli nie będzie gier? Siedzące nastolatki na niebiesko uśmiechające się i robiące serduszka z rąk? To robią każde fanki, a my mamy pokazać, że umiemy się bawić.


Nie mówię przecież żeby tych gier nie było, w żadnym wypadku ! ;_;

Rin napisał/a:
Natomiast to to bardzo dobry pomysł! Przynajmniej mnie się podoba, zobaczymy co reszta o tym myśli ^^

Rany, cieszę się, że chociaż jedno się na coś przydało ~
_________________

"이렇게 쉽게 포기한다고 누가그래"..."Kto powiedział, że poddamy się tak łatwo?"

 
 
 
Rin 
I am your Gamer~!


Ulubieniec z SJ: Kyuhyun, Leeteuk
Lover: Cho Kyuhyun
Fav Pairing: KyuHae
Kocham SuJu od: styczeń 2010
Wiek: 24
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 148
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-08, 15:42   

maggdalena napisał/a:
ale ez o to chodzi zeby sie dobrze bawic. bo jak ktos naprawde nie bedzie chcial(jak ja tanczyc...to juz spiewac wole) i sie go bedzie zmuszac to nie wyjdzie to dobrze. po pierwsze ta osoba bedzie sie zle czula a po 2 popsuja sie humory...

Wiem, że o to chodzi, dlatego staram się zapchać plan tak żeby było co robić. Bo przynajmniej ja w zeszłym roku średnio się bawiłam, przez to organizacji nie było. Nic nie było przygotowane oprócz restauracji. Na ostatnią chwilę ratowałam filmik, który i tak do suju, nie wiedzieć czemu, nie trafił. W zeszłym roku było takie zamieszanie i każdy w sumie robił swoje.

Doki napisał/a:
Nie mówię przecież żeby tych gier nie było, w żadnym wypadku ! ;_;

Wiem, ale ja też nie mam wyboru. Nie chcę byśmy się bawili w berka czy coś, filmik będzie kręcony na całym spotkaniu, chcę żeby było widać, że robimy coś związanego z nimi, z ich piosenkami, z układami, z Kpopem. Nie wiem czy karteczki z fragmentami ciał wystarczą, szczerze wątpię. Chcę byśmy były oryginalne i zauważalne i nie robiły tego co zwykle inne fanki. Stąd takie gry.
_________________

Saranghae <3

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


logo
2008 – 2017 © SUPERJUNIOR.PL
Poprzednie adresy: Klik | Klik

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 13