Warning: include(./cache/board_config.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/oiika/public_html/common.php on line 259

Warning: include(./cache/board_config.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/oiika/public_html/common.php on line 259

Warning: include() [function.include]: Failed opening './cache/board_config.php' for inclusion (include_path='.') in /home/oiika/public_html/common.php on line 259
:: View topic - SPOTKANIE POLSKICH ELFów 2014 POZNAŃ - organizacja
Warning ! cookie path is empty! Check in in the Admin Control Panel or set it in the PhpMyAdmin table: prefix_config - cookie_path row
 Forum Index


FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups
RegisterRegister  Log inLog in

Previous topic «» Next topic
SPOTKANIE POLSKICH ELFow 2014 POZNAN - organizacja
Author Message
Oiiś
Administrator


Kocham SuJu od: 14.01.2009
Posted:    SPOTKANIE POLSKICH ELFów 2014 POZNAŃ - organizacja [ !!! ]

[center][size=18][b][color=blue]SPOTKANIE POLSKICH ELFów 2014[/color][/b][/size]

[url=http://postimage.org/][img]http://s30.postimg.org/951f4120x/DSCN63501.jpg[/img][/url]
[url=http://postimage.org/][img]http://s14.postimg.org/3masgrt69/z11750920_Q_Poznan.jpg[/img][/url]

[b]Nadeszła w końcu ta chwila![/b]

Długo musieliście na to czekać, bo ostatnie oficjalne spotkanie było w 2012 roku (tak jak comeback SuJu :P).

Spotkanie odbędzie się w [u]pierwszy weekend września[/u]. Z doświadczenia po poprzednich zlotach ta data wydaje się najbardziej odpowiednia. W szkołach nie ma jeszcze nauki, a w pracy łatwiej wziąć ze 2 dni urlopu we wrześniu niż w wakacje.
Nie wiemy jeszcze ile dni potrwa spotkanie.

Wybraliśmy już miasto, teraz dajcie nam czas na zorientowanie się w cenach hosteli i atrakcji miasta
Będziemy Was informować o wszystkim na bieżąco więc wyczekujcie wiadomości!

Wydarzenie na fb https://www.facebook.com/events/732524113425047/?source=1[/center]
  
 
 
Katy
SuJu forever:)


Ulubieniec z SJ: Wszyscy bez wyjątku:)
Lover: Donghae, Sungmin (zaraz po Hae ) <3
Fav Pairing: EunHae, KyuMin, EunTeuk(za Sukirę)
Kocham SuJu od: listopad 2012
Posted:     [ !!! ]

Ech... to ja będę musiała jednak poczekać na Warszawę.
Przyznam, że te trzy miasta są dla mnie za daleko,a już sama data...
No nic, mam jednak nadzieję, że jeśli nie na samym zlocie, będzie również okazja do innych spotkań. No chyba, że wygra Poznań...to wtedy będę może myślała, żeby jakimś sposobem być...
 
 
nenn
Milka


Lover: Donghae
Fav Pairing: EunHae
Grupa krwi: A Rh -
Posted:     [ !!! ]

Za i przeciw. No cóż, prawda jest taka, że akurat miasto jest dla mnie najmniej istotne bo i tak wszędzie muszę dojechać. Żadnej z tych propozycji w sumie nie "zwiedziłam", także wszystkie są dla mnie ok, ALE jak mam się decydować to ze względu na km -najbliżej mi do Łodzi.
 
 
teitatoo
Soonyoungie


Ulubieniec z SJ: Hae, Kui Xian, wszyscy
Lover: Kwon 'Fire' Soonyoung
Fav Pairing: QMi, SoonHoon (oni coś na serio tak)
Grupa krwi: A+
Kocham SuJu od: 01.01.2011
Posted:     [ !!! ]

Ja też chcę Poznań (już to mówiłam na fb, nie ważne), wtedy będę mogła przyjechać! Do Poznania mam najbliżej! I w zasadzie leży najbardziej na północy, a centrum i południe już miało, więc teraz czas na miasto, gdzie więcej osób z "góry" przyjechać będzie mogło ^____^
 
 
SuJeong
call me Sudzia

Lover: Donghae
Fav Pairing: KyuHyuk
Kocham SuJu od: 06.2010
Posted:     [ !!! ]

W końcu spotkanie! <3 Ja jestem jak najbardziej za i oczywiście szkoda, że Wrocław odpada ale trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Hm, Poznań - byłam kilka razy, ale tylko do Poznania przyciąga mnie bubble tea nie wiem czy w Łodzi albo Krakowie są, ale pewnie tak. Również zależy nam na odległości, bo niektórym ELF może to być na rękę, a niektórym niestety nie... Aczkolwiek wydaje mi się, że jak ktoś chce to da radę kkk ^.^
Byłabym za Krakowem, Poznań również mi odpowiada! Mam nadzieję, że szybko coś się zorganizuje do tego czasu ^^
 
 
Majanna
HG pervert wife


Ulubieniec z SJ: Donghae&Henry
Lover: HanGeng
Fav Pairing: HanChul&EunHae
Kocham SuJu od: 10.02.2010
Posted:     [ !!! ]

Ja jestem za Łodzią i to nie tylko ze względu na własną wygodę (i to, że jak pewnie będzie gdzieś dalej, to ZNOWU mi i Madź, przytrafi się jakaś pociągowa (nie)fajna przygoda xD). Z tych wymienionych miast Łódź jest najbardziej wyśrodkowana, dzięki czemu nikt nie będzie musiał jechać przez całą Polskę, a najwyżej przez pół.
  
 
 
Saramizu
SuJu Admin


Ulubieniec z SJ: Ryeo, KyuKyu, Min, Yeś and all
Lover: Ryeowook :*
Fav Pairing: KyuWook - urocza przyjaźń :)
Posted:     [ !!! ]

Jeśli o mnie chodzi, to Poznań na pewno odpada. Kraków i Łódź może, ale to przez duże "M"... Więc możliwe, że znowu mnie nie będzie ^ ^'.
 
 
Naoni
Angel N.


Ulubieniec z SJ: Leeteuk
Grupa krwi: A
Kocham SuJu od: 2010
Posted:     [ !!! ]

Jak dla mnie najbardziej odpowiedni byłby Kraków, ale zarówno Łódź jak i Poznań, to kuszące propozycje zważywszy na to, że w żadnym z tych miast jeszcze nie byłam. :D A z ELF zawsze raźniej! :D <3
 
 
Miju


Lover: Donghae &#9829;
Kocham SuJu od: Lipiec 2011
Posted:     [ !!! ]

W żadnym z tych miast jeszcze nie byłam xd I wszędzie mam daleko. Dla mnie najlepszy jest Kraków bo najbliżej, i mam dużo możliwości dojazdu. Potem Łódź też jeszcze ok. Poznań najgorszy :<
Jak Poznań to pojadę jak [b]Sunako[/b] pojedzie bo sama to się zgubię xddd I to jest mega daleko ;______;
 
 
93antenka
Madzia


Ulubieniec z SJ: KyuHyun, SungMin, Leeteuk, Hae
Lover: EunHyuk
Fav Pairing: EunHae, KyuMin
Posted:     [ !!! ]

Co do miejsca to aż tak mi nie zależy... W sumie jak się uprę to wszędzie dojadę xD Ale termin dla mnie trochę kiepski... Dowiem się dopiero w lipcu czy w tym czasie nie bd musiała jechać na żadną poprawkę :P
 
 
minxian
dziecko Chin


Ulubieniec z SJ: cała 15
Lover: Kyu
Fav Pairing: Hanchul, Eunhae, Kyumin, Qmi
Grupa krwi: A Rh-
Posted:     [ !!! ]

OOO na pewno się wybiorę, jesli nie bede mieć zadnej porpawki tudzież jesli nie bede 'zagranico przy robocie' . Mi miasta sa w sumie obojetne bo zx Lublina to wszedzie daleko mam :P ale jak już mówiłam, Kraków mi najbardziej dopowiada, bo już tam byłam <wow> i bardzo lubie to miasto. Jedyny powód :P
 
 
Estoir
Chmurka


Ulubieniec z SJ: Lee Brothers & Evil Maknae
Lover: Hyukkie, Die, Ryo, Jin, Akihide
Fav Pairing: EunHae
Posted:     [ !!! ]

Pisałam na fb, ale tu też się wypowiem. Wszystko, byleby NIE Łódź. Dojazd niby jest (bo do Łodzi Kaliskiej, a nie wiem czy o tę chodzi), ale dość fatalny. Najbardziej więc optuję za Poznaniem lub Krakowem. Poznań jednak chyba lepszą opcją, ze względu na w miarę centralne położenie dla reszty Elfów, Kraków zbytnio na południu soł... ja się dostosuje do większości ;]
 
 
maggdalena
Mad?


Ulubieniec z SJ: Hae, Tusiek, Hee, Kyu, Hyuk
Lover: Siwon
Fav Pairing: EunHae, HanChul, HeeTeuk
Grupa krwi: A Rh+
Kocham SuJu od: 10.02.2010
Posted:     [ !!! ]

Kraków jest fajny turystycznie, nie byłam tam, ale jest drogi i daleeeeeko.
Łódź - mam najbliżej, znam i ogarniam to miasto.
Poznań- 2h drogi pociągiem, już sama tam jechałam, dojazd ogarniam, miasto ładne.
Łódź albo Poznań ;)
 
 
Emiko Takeshi

Lover: Donghae <3
Fav Pairing: EunHae, KyuMin
Posted:     [ !!! ]

Mi najbardziej pasuje Poznań, a właściwie jest to jedyne miasto, które mi odpowiada. Do Łodzi i Krakowa mam fatalny dojazd, a właściwie go nie mam >.<" wiec odpada u mnie na starcie. Więc jeśli będzie Poznań to najprawdopodobniej będę, bo mam jeszcze wtedy wakacje, a pracy we wrześniu też nie planuję...chyba, że ktoś zaplanuje za mnie....
 
 
Fanka
Małpka ;D


Ulubieniec z SJ: Wszyscy~
Lover: Eunhyuk
Fav Pairing: EunHae, KyuHyuk, QMi, XiuHan
Kocham SuJu od: 01.08.2011
Posted:     [ !!! ]

Ja wolę Kraków - po prostu mi bliżej xD
 
 
maggdalena
Mad?


Ulubieniec z SJ: Hae, Tusiek, Hee, Kyu, Hyuk
Lover: Siwon
Fav Pairing: EunHae, HanChul, HeeTeuk
Grupa krwi: A Rh+
Kocham SuJu od: 10.02.2010
Posted:     [ !!! ]

[b]tenshu[/b], ja w listopadzie do Poznania dojechałam bez problemu. ale teraz, to nie wiem.
 
 
mag999

Grupa krwi: 0 Rh+
Kocham SuJu od: od ... 2012 roku
Posted:     [ !!! ]

Problemów z dojazdem do Poznania tak na trasie Szczecin - Warszawa jakoś nie ma - w piątek jechałam i wszystko całkiem zacnie :) ... i jak dla mnie to lepiej w Poznaniu się spotkać.
 
 
Paranmeg


Lover: Siwon
Fav Pairing: EunHae,SiChul
Posted:     [ !!! ]

Kraków. Jak dla mnie byłoby idealnie,bo moje miasto ;)
 
 
Naamii
MinWook shipper~


Ulubieniec z SJ: Ryeowook, Sungmin, Donghae
Lover: Lee Hyukjae, Park Jinyoung
Fav Pairing: EunHae
Grupa krwi: 0 Rh+
Kocham SuJu od: 20 Maj 2012
Posted:     [ !!! ]

Ehhh, termin dobry raczej tylko dla osób pracujących i studentów niż uczniów, bo niestety początek roku wcale nie jest taki lajtowy jak myślicie, nauki także wcale tak mało nie jest ^^" No ale ok, przecież terminu nie zmienię, najwyżej mnie nie będzie.
Wszystkie 3 miasta to kuszące propozycje i serio nie wiem, na które by się zdecydować. Kraków jest o tyle fajny, że chciałabym go zwiedzić kolejny raz, jednak w Łodzi ani w Poznaniu nie byłam nigdy i chętnie bym zwiedziła je wraz z ELFami. Połączenie do Łodzi jest u mnie fatalne, po kilka przesiadek :/ Tak samo z Poznaniem, chociaż i tak nie będę jechać sama więc z przesiadkami dałoby radę mimo wszystko. Jakby tak nad tym pomyśleć, to Poznań bardziej mnie kusi, żeby go pozwiedzać. Jak już to wybierałabym między Krakowem albo Poznaniem, ale głosować nie będę, bo na chwile obecną nie jestem pewna, dlatego jak już to dostosuje się do miasta, które zostanie wybrane w ankiecie.
 
 
Oiiś
Administrator


Kocham SuJu od: 14.01.2009
Posted:     [ !!! ]

[quote]wcale nie jest taki lajtowy jak myślicie[/quote]
Też chodziłyśmy przecież do szkoły i wcale nie było tak tragicznie w pierwszym tygodniu :P
Nie zdecydowałyśmy sie na termin wakacyjny ponieważ większośc jest wtedy po prostu na wakacjach.
Poprzednie spotkanie odbyło się właśnie w pierwszym tygodniu września i frekwencja była naprawdę spora.
  
 
 
maggdalena
Mad?


Ulubieniec z SJ: Hae, Tusiek, Hee, Kyu, Hyuk
Lover: Siwon
Fav Pairing: EunHae, HanChul, HeeTeuk
Grupa krwi: A Rh+
Kocham SuJu od: 10.02.2010
Posted:     [ !!! ]

[quote="Naamii"]bo niestety początek roku wcale nie jest taki lajtowy jak myślicie, nauki także wcale tak mało nie jest ^^[/quote]
że jak? połowa to lekcje organizacyjne i powtórki materiału z poprzednich lat xD wtedy jest lajtowo... wiem, bo przeciez sama się tez uczyłam.
  
 
 
memoria
WatashiWaKowaiDesu


Lover: Siwon
Fav Pairing: KyuMin
Posted:     [ !!! ]

Ja mam tylko nadzieje, ze niezaleznie od tego w jakie miasto zostanie wybrane, to znajdzie sie w nim ktos dobry i odpowiedzialny, kto sie zajmie szukaniem hostelu dla nas, bo spotkanie we Wroclawiu, pokazuje, ze to jest genialne i wspomagajace integracje grupy rozwiazanie ^^
 
 
Miju


Lover: Donghae &#9829;
Kocham SuJu od: Lipiec 2011
Posted:     [ !!! ]

[quote="memoria"]Ja mam tylko nadzieje, ze niezaleznie od tego w jakie miasto zostanie wybrane, to znajdzie sie w nim ktos dobry i odpowiedzialny, kto sie zajmie szukaniem hostelu dla nas,[/quote]
I żeby mieli tam wifi xdd
 
 
ElJunPl
Groszek Pachnący~


Ulubieniec z SJ: Wszyscy >.<
Fav Pairing: Teraz już wszystkie xD
Grupa krwi: B
Kocham SuJu od: Halloween 2010
Posted:     [ !!! ]

[quote]
Ehhh, termin dobry raczej tylko dla osób pracujących i studentów niż uczniów[/quote]
Dla maturzystów jest idealny, a mam tylko nadzieję, że nie będę mieć kampanii wrześniowej xDD
Ja powiem krótko - Poznań jest dla mnie najwygodniejszy ze względu na dojazd i nie chodzi mi tylko o to, że najbliżej, ale także mam bezpośrednie połączenia pociągiem. Kraków - strasznie daleko, a Łódź jest brzydka i nie ma rynku XDDDD
[quote]I żeby mieli tam wifi xdd[/quote]
Widać, że nowa generacja xD Integrować się, a nie na necie siedzieć! :P
 
 
Miju


Lover: Donghae &#9829;
Kocham SuJu od: Lipiec 2011
Posted:     [ !!! ]

[quote]Widać, że nowa generacja xD Integrować się, a nie na necie siedzieć! :P[/quote]
Wiadomo że integracja najważniejsza :> Ale trzeba mieć kontakt ze światem i wiedzieć co się dzieje u naszych chłopaków :D
 
 
Display posts from previous:   
[ REPLY ]
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group