| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja | Zaloguj | Album | Download |


superjunior

Poprzedni temat «» Następny temat
[29.10.2011/SPR] SPOTKANIE Z HYUKJAE W LONDYNIE
Autor Wiadomość
swietej-pamieci 
Ma?peczka :)


Lover: EunHyuk
Fav Pairing: EunHae
Grupa krwi: A Rh+
Wiek: 31
Dołączyła: 04 Maj 2011
Posty: 5734
Skąd: Zamo??
Wysłany: 2011-11-03, 16:27   [29.10.2011/SPR] SPOTKANIE Z HYUKJAE W LONDYNIE

[29.10.2011/SPR] SPOTKANIE Z HYUKJAE W LONDYNIE

Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---


Source : leetaemins.livejournal.com
Shared at sup3rjunior.wordpress.com by supergirlRain
PL translation: swietej-pamieci @superjunior.pl
_________________


Leeteuk: Chcia?bym móc wyst?pi? przed domem ka?dego ELF'a.
Eunhyuk: Hyung, chcesz si? zabi? przed pój?ciem do wojska?
Leeteuk: Nie, ale one b?d? za mn? t?skni?y.
Eunhyuk: W takim razie musisz te? wyst?pi? przed naszym dormem, bo my b?dziemy bardziej za tob? t?skni?...



The Day I Realized You're Gone...
 
 
Doki 
Otaku


Ulubieniec z SJ: All of fifteen =^^=
Lover: (HanGeng) EunHyuk
Fav Pairing: HanChul, YeWook, EunHae
Grupa krwi: AB Rh+
Wiek: 25
Dołączyła: 07 Maj 2011
Posty: 537
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-03, 18:07   

Cytat:
‘Annyeonghaseyo are you Eunhyuk?!
Wyjątkowo głupie pytanie. Czy one widziały kogoś, kto wygląda jak on? Nie ma drugiego takiego *_*
Mnie to najbardziej jara to, że on obejmuje te dziewczyny do zdjęcia *_* Jak ja bym chciała go spotkać *_* Żeby mnie dotknął *_* OMO !
_________________

"이렇게 쉽게 포기한다고 누가그래"..."Kto powiedział, że poddamy się tak łatwo?"

Ostatnio zmieniony przez Doki 2011-11-03, 18:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
maggdalena 
Mad?


Ulubieniec z SJ: Hae, Tusiek, Hee, Kyu, Hyuk
Lover: Siwon
Fav Pairing: EunHae, HanChul, HeeTeuk
Grupa krwi: A Rh+
Kocham SuJu od: 10.02.2010
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 15239
Skąd: ??czyca
Wysłany: 2011-11-03, 21:36   

Doki, bo one maja za duzo szczescia! nie dosc ze go spotykaja to jeszcze on je dotyka >< ja bym tych ubran nigdy juz chyba nie wyprala!
swietej-pamieci napisał/a:
WIĘC z pomocą innych, którzy twitterowali mi, a dwie moje przyjaciółki poszły go znaleźć i w pewnym sensie powitać w Londynie?

czy tylko ja uwazam ze to zdanie jest DZIWNE?
swietej-pamieci napisał/a:
„‘Annyeonghaseyo are you Eunhyuk?!’

najglupsze pytanie na swiecie xD
swietej-pamieci napisał/a:
kto wygrał mecz, Chelsea czy Arsenal, a on odpowiedział „Anything”

xDDDDDDDDDDDDDD o matko jaki slaby jest ten jego angielski!
swietej-pamieci napisał/a:
Chciałam go zabrać i nauczyć angielskiego

ja tez xD i paru innych rzeczy :P
swietej-pamieci napisał/a:
poprosiłam go, by następnym razem zabrał Yesung’a

glupia! cale SuJu niech wezmie do Polski!
ladnymi epitetami go obdarzyly :) szkoda ze nic nie rozumial! mogla powiedziec-he's so gorgeous!
w ogole co toz a dziwna baba co wiedziala kto to SuJu a Hyuka nie znala? O_o
swietej-pamieci napisał/a:
był szybki ze swoim angielskim alfabetem

o ile wiem to to nie jest angielski alfabet :P
swietej-pamieci napisał/a:
a on był za nami na swoim uroczym malutkim iphonie

jak mozna byc na iphonie? xDDDDDD
swietej-pamieci napisał/a:
rozmawiając ze swoimi fanami

ciekawe po jakiemu xD i te INNE RZECZY bardzo mnie interesuja :P
_________________
"Without you, I could never see. Without you, I could never hear. Without you, I could never have happy tears in my eyes"

"Sometimes you're my hero. Sometimes you're my girlfriend. You're my sister. You're my BABY!"
Ostatnio zmieniony przez maggdalena 2011-11-03, 21:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Manaa 
Kya kya~!


Ulubieniec z SJ: Henry
Lover: Ryeowook
Fav Pairing: KyuWook
Wiek: 25
Dołączyła: 27 Maj 2011
Posty: 6363
Skąd: Rzeszów/Lublin
Wysłany: 2011-11-04, 19:06   

swietej-pamieci napisał/a:
Annyeonghaseyo are you Eunhyuk?!
Ahahaha xd Dziewczyna chyba zapomniała języka w gębie xd Ale w sumie nie dziwię się jej xd nie wiem czy gdybym to ja go spotkała, to czy moja wypowiedź byłaby mądrzejsza i bardziej przemyślana xd Pewnie myślałabym tylko o tym, że mam cholerne szczęście i nie wiedziała co mówić xd

swietej-pamieci napisał/a:
„Anything”
O Boże, Hyuk! Ja mu chętnie udzielę lekcji *W*

swietej-pamieci napisał/a:
Wiele osób pytała kto to kiwali do niego głowami, co było bardzo urocze! ;’D
O matko, to serio musiało być urocze xd Biedna Małpka była otoczona przez ludzi gadających w języku, który niezbyt rozumiał xd Pewnie musiał być nieźle speszony ^^"
_________________


MC: Ryeowook, what’s your Super Girl like?
Ryeowook : My Super Girl is my future daughter…
Ostatnio zmieniony przez Manaa 2011-11-04, 19:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
shelly 
AEGYO POWER!


Lover: Donghae, Youngjae, Kris, Sunny
Fav Pairing: LennShell
Kocham SuJu od: 10.08.2011
Wiek: 20
Dołączyła: 20 Wrz 2011
Posty: 278
Skąd: Głowno
Wysłany: 2011-11-05, 13:30   

hahaha ta laska mnie rozwalila „‘Annyeonghaseyo are you Eunhyuk?!’ hahaha x D . Zawsze obcokrajowce mają szczescie : (
_________________

Ostatnio zmieniony przez shelly 2011-11-05, 13:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
memoria 
WatashiWaKowaiDesu


Lover: Siwon
Fav Pairing: KyuMin
Wiek: 26
Dołączyła: 15 Maj 2011
Posty: 5610
Skąd: Ko?obrzeg/Toru?
Wysłany: 2011-11-06, 00:07   

swietej-pamieci napisał/a:
Mam z nim zdjęcie a on był taki uroczy i położył swoje ramię na moich ramionach, a ja umarłam
Fajnie wiedzieć, że Juniorki nie mają oporów przed dotykaniem fanek. Będzie trzeba to kiedyś wykorzystać...
swietej-pamieci napisał/a:
gapiła się na nas przez chwilę, w końcu powiedzieliśmy jej, że on jest z Super Junior a ona na to „OH, ONI!” i zaczęłyśmy wzdychać
I nagle skumała o kogo chodzi? XD
swietej-pamieci napisał/a:
był szybki ze swoim angielskim alfabetem.
Literowanie po angielsku czegokolwiek Koreańczykom to masakrycznie trudne zadanie. Hyuk poradził sobie z pisaniem nawet nieźle, z tego co widziałam na fancamie.
swietej-pamieci napisał/a:
spędziliśmy jakieś 20 minut patrząc na niego.
To się nazywa dobrze wykorzystany czas :D
Ostatnio zmieniony przez memoria 2011-11-06, 00:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


logo
2008 – 2019 © SUPERJUNIOR.PL
Poprzednie adresy: Klik | Klik

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 11