| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja | Zaloguj | Album | Download |


superjunior

Poprzedni temat «» Następny temat
Heechul
Autor Wiadomość
Berry 


Ulubieniec z SJ: Leeteuk
Lover: Donghae, Kyuhyun
Wiek: 23
Dołączyła: 02 Sie 2011
Posty: 345
Skąd: Lubycza Królewska
Wysłany: 2011-08-19, 23:48   

Ja ostatnio mam ciągle faze na Heechula!!! nie wiem dlaczego.. podoba mi się jak dosłownie zdanie mówi gdy śpiewają 'Super man", zresztą ostatnio oglądam non stop Super Show 2 i tam gdy wykonują też 'Super man' to Ciulek jest taki jak nie on.. ciągle się uśmiecha, tańczy coś głupiego wymyśla:) i też ciągle wracam do M&D mam nadzieję, że jeszcze coś razem wykombinują bo 'Close ur mouth' to na prawdę rewelacyjna nuta:) i ona pokazuje, że Ciulek ma niezły głos;)
_________________

 
 
 
Diva 


Ulubieniec z SJ: RyeoWook, YeSung, HeeChul
Lover: LeeTeuk, Minho
Fav Pairing: HeeWook, YeWook ^^
Wiek: 21
Dołączyła: 30 Sie 2011
Posty: 56
Skąd: Jawor
Wysłany: 2011-09-11, 17:51   

Cóż, Heechul wydawał mi się najspokojniejszym członkiem SuJu, więc największy szok przeżyłam, gdy zobaczyłam go w czerwonych włosach :D Nie zainteresowałam się nim jakoś bardziej i szczerze mówiąc brakuje mi tu jakiś ciekawostek na temat jego i jego zachowań ew. dziwactw, no ale trudno :). Uważam, że ma coś, co go wyróżnia, bo rzucił mi się w oczy o wiele wcześniej, niż większość z nich, a wcale nie miał wtedy czerwonych włosów, które z resztą po obejrzeniu Dont't Don mi się na jego głowie spodobały ;-)
Ostatnio zmieniony przez Diva 2011-09-11, 17:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hawana 
all


Ulubieniec z SJ: all
Lover: Kyuhyun
Fav Pairing: Hanchul
Grupa krwi: Arh- albo 0 xd
Wiek: 22
Dołączyła: 02 Sie 2011
Posty: 182
Skąd: z Google Chrome
Wysłany: 2011-09-11, 19:51   

Berry napisał/a:
Ciulek jest taki jak nie on.. ciągle się uśmiecha, tańczy coś głupiego wymyśla:)


ee..nie zgadzam się ! przecież taki własnie jest prawdziwy Kiciul ;D !!!

Cytat:
eż ciągle wracam do M&D mam nadzieję, że jeszcze coś razem wykombinują bo 'Close ur mouth' to na prawdę rewelacyjna nuta:) i ona pokazuje, że Ciulek ma niezły głos;)


zgadzam się !!! nuta boska... cały czas ją słuchałam i słucham hehe... ten teledysk też przyciąga ...chce się go oglądac ..działa jak narkotyk...:)


jedno mnie dziwi , czemu tu tak mało postów ..ledwo 2 strony ;O on jest tak barwną postacią , że z 50 powinno tu być hehe...
_________________
"Zawsze staraj się postępować jak należy. Chyba że sumienie ci nie pozwala."
Forrest Gump


Ostatnio zmieniony przez Hawana 2011-09-11, 19:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mrs-moonlight 
[un]beautiful


Dołączyła: 05 Wrz 2011
Posty: 18
Skąd: białystok
Wysłany: 2011-09-12, 18:28   

Cytat:
Dodatkowe informacje: ma przezwisko Cinderella

Zawsze uważałam, że pasuje to bardzo do niego. XD
Na początku nie lubiłam go za bardzo, do tej pory średnio za nim przepadam, ale stał się zdecydowanie bardziej "strawny" kiedy przesłuchałam dyskografię SuJu. "Close ur mouth" nie podoba mi się. xD
_________________
"Że nikt ci nie powie, żeś głupi, przez to mądrym nie jesteś. "
Ostatnio zmieniony przez mrs-moonlight 2011-09-12, 18:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Xiao Hua 
LeeTeukowa anae


Ulubieniec z SJ: LeeTeuk, Heechul, Henry, Dongh
Lover: LeeTeuk <3 Heechul :*
Fav Pairing: HeeTeuk, EunHae, EunTeuk
Grupa krwi: 0 rh+
Wiek: 31
Dołączyła: 14 Maj 2011
Posty: 401
Skąd: Gdynia/Kraków
Wysłany: 2011-09-12, 21:08   

Zgadzam się z wami "Close Ur Mouth" jest genialną piosenką i ma świetny teledysk :) Ja odkąd ją usłyszałam pierwszy raz to do tej pory nie mogę przestać jej słuchać. Głos Heechula jest jednym z moich ulubionych w SuJu :)
_________________


Fan:Oppa co dla Ciebie znaczy E.L.F?
LeeTeuk:Tego nie da się opisać słowami.

Forever with Super Junior <3
 
 
 
Aiko-chan 


Ulubieniec z SJ: wszyscy <3
Lover: Cho KyuHyun <3 , Son DongWoon <3
Dołączyła: 23 Sie 2011
Posty: 425
Skąd: Świdnica/Wrocław
Wysłany: 2011-09-12, 23:43   

Przyznaję się, że na początku za nim nie przepadałam. Albo inaczej. Zwisał mi i powiewał, bo go praktycznie nie zauważałam xD ( Kyu mi przysłaniał wszystkich :mrgreen: )Ale teraz...teraz go kocham <3 prawie tak samo jak Kyuhyuna (ale to jednak Kyu zawsze będzie tym nr 1 xD ). Uwielbiam jego osobowość i to podejście do życia. No po prostu lubię takich "trochę" aroganckich facetów co sprawiają wrażenie, że na wszystko mają wy.... xD Dla mnie to w nim jest cholernie seksowne a jak robi ten swój słynny ruch językiem na scenie to się normalnie rozpływam *___*

btw "Close Ur Mouth" jest absolutnie GENIALNE! <3<3

Zapomniałam oczywiście dopisać, że straaaasznie za nim tęsknię :-( ich występy teraz bez niego to już nie jest to samo T.T
Ostatnio zmieniony przez Aiko-chan 2011-09-13, 00:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hawana 
all


Ulubieniec z SJ: all
Lover: Kyuhyun
Fav Pairing: Hanchul
Grupa krwi: Arh- albo 0 xd
Wiek: 22
Dołączyła: 02 Sie 2011
Posty: 182
Skąd: z Google Chrome
Wysłany: 2011-09-13, 17:55   

Taaa Kiciul jest osobą , której w zespole będzie mi bardzo brakować ...: /.. ahh te jego "śmieszne wstawki" oraz cięte riposty <33 uwielbiem ;D
_________________
"Zawsze staraj się postępować jak należy. Chyba że sumienie ci nie pozwala."
Forrest Gump


 
 
 
Monsun 
Everlasting Mitang


Ulubieniec z SJ: Sungmin/ Heechul/ Zhou Mi
Lover: Tatsurou ( MUCC)
Fav Pairing: Hanchul
Dołączyła: 13 Wrz 2011
Posty: 273
Skąd: Niemcy
Wysłany: 2011-09-13, 21:01   

Kiedy nie znalam jeszcze Super Junior, zachwycalam sie bardzo Heechulem- wpadly mi w rece jakies jego zdjecia. Nie mialam pojecia, kim jest, z jakiego zespolu, ale stwierdzilam, ze jest nieprzecietnej urody. Teraz w miare poznawania SuJu, jakos troszeczke spadl w moich notowaniach. Mam mieszane uczucia, co do jego charakteru. Dobrze, ze nie daje sobie w kasze napluc, i jest facetem z pazurem, ale czasami po prostu mam wrazenie, ze przesadza.
Pewnie sie teraz narazilam, tylko mocno nie bijcie.

Ale tez czekam na powrot Heechula z wojska, lubie , kiedy stoi na scenie z reszta chlopakow...
_________________
 
 
 
nanaka 

Dołączyła: 09 Maj 2011
Posty: 1446
Skąd: krk
Wysłany: 2011-09-14, 18:30   

ja rowniez mam mieszane uciucia do heechula, ale mam je od samego poczatku w sumie. nie potrafie go nie lubiec, ale mam strasznie specyficzne podejscie do jego osoby i duzo mi sie w nim nie podoba. sak samo z wygladu dla mnie nie jest takims bogiem czy cos w tym stylu, zupelnie zwyczajnie wyglada. jenak jak pisalam wyzej nie potrafie go nie lubic. ma swoja pozytywna strone, za ktora go cenie i nie wobrazam sobie suju bdz niego jak z reszta bdz ktoregokolwiek z nich suju to 15 <3 i tak zostanie na zawsze.
_________________

K:“Super Junior is the best when we’re complete”
Y:“YO WASSUP BABY YO MAN BABY”
D:“Oppa Mokpo Style. Eh~~~~ Sexy Eunhyuk”
D:“BABY!! Are you baby, baby?”

fan: Jongjin oppa, will you dye your hair like your brother ?
Jj: ... im still normal.

난 꿈이 있어요
HimsenFishy's Cloud
 
 
Cinderella 
~Chanyeol's wife~


Ulubieniec z SJ: Wszyscy ;)
Lover: Heechul, Yesung, Eunhyuk
Fav Pairing: EunHae, HunHan, Krisyeol
Grupa krwi: AB
Wiek: 21
Dołączyła: 12 Sie 2011
Posty: 36
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2011-10-09, 16:57   

Ja Heechula pokochałam... Jakoś z wydaniem albumu Mr. Simple. Wcześniej nie zwracałam na niego w ogóle uwagi, a tu nagle oglądając teledysk patrzę jakiś gangsta i walnęła mnie strzała amora :mrgreen: Od tamtej chwili ani razu nie przestałam kochać Ciulka. Mamy nawet podobne zainteresowania! I ta jego oryginalna osobowość ;) Uwielbiam jego filmiki z radia, w szczególności, jak tańczy z telefonem...
Najgorszą rzeczą, jaką usłyszałam w tym całym roku był fakt (nie, nie to, że nie dostałam stypendium xD), iż Ciul idzie do wojska. Na dodatek ściął swoje piękne włosy :-( Czekam na jego powrót. SuJu bez niego nigdy nie będzie takie samo!
Zapomniałabym dodać, że od kilku dni ciągle słucham Oops! - Heechul ma świetną zwrotkę :-P
 
 
 
pus
balladzistka =P


Lover: Kyu
Grupa krwi: A
Wiek: 28
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 144
Skąd: Nibylandia
Wysłany: 2011-10-19, 19:05   

Heechul to indywidualista. Bardzo podoba mi się w nim ta cecha. Robi to co mu się podoba, nie chcę się ubierać jak inni i mówi to co chcę. Jednak sprawia wrażenie jakby mu się nic nie chciało =/.. jakby mało się starał... ma wiele plusów i wiele minusów.
W SJ jest tyle różnych charakterów, że aż cudownie jest ich wszystkich osobno "odkrywać" ^^
_________________
 
 
Konayuki 
KONA OPPA.


Ulubieniec z SJ: Mimi, Ryeo, Henry, Yeś, Teuk
Lover: ~ KYUHYUN ~
Fav Pairing: QMi, KyuWook
Kocham SuJu od: 18 grudzień 2011
Wiek: 21
Dołączyła: 20 Gru 2011
Posty: 800
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-12-22, 17:48   

Ja się w Heechulu od pierwszego wejrzenia zakochałam w Full Hous'ie.
Naprawdę nie wiem czemu xD Jakiś taki przyciągający dla mnie jest ten jego charakterek, lubię takich aroganckich gości :D
Podziwiam w nim to, że jest szczery i nie owija w bawełnę, zazdroszczę mu tego, bo ja tak nie potrafię :(
I coś jakoś czuję, że on będzie dla mnie wyjątkowy. Jak kilka dni temu dowiedziałam się, że jest w wojsku teraz to się poryczałam :(
 
 
 
avalia 
Love & Roll


Grupa krwi: ARh+
Wiek: 28
Dołączyła: 29 Gru 2011
Posty: 4
Skąd: Tychy
Wysłany: 2011-12-30, 15:37   

On ma grupę krwi AB? Dobra jedyny mały szok po tym xD
Co do samej osoby Hee Chula, powiem, ze polubiłam go od chwili jak go zobaczyłam z tego co pamiętam, jakoś mi się wybił w tym całym towarzystwie soją osobą (a było to na PV do U jeżeli mnie pamieć nie myli). Potem proporcjonalnie im więcej oglądałam z SuJu filmików i czytałam wszelkiej maści treści stwierdziłam, że najbardziej mi przypada do gustu swoim zachowaniem, postawą i w ogóle. Dla tego jest był i póki co będzie moim no.1 w zespole.
 
 
 
dziuka 


Grupa krwi: A Rh+
Wiek: 26
Dołączyła: 02 Sty 2012
Posty: 36
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2012-01-02, 20:58   

Cudowny człowiek :D Nie ważne jest to, że patrząc na niego można dostać depresji bo jest ładniejszy niż niejedna dziewczyna... :D Ten fragment z prętami... Przeraziło mnie to... No i szkoda, że poszedł do wojska, troche mi sie za nim tęskni :D
_________________
 
 
 
Sayoi 
Azjatosyjna


Ulubieniec z SJ: Fish&Monkey
Lover: Yeye
Fav Pairing: EunHae
Grupa krwi: 0 Rh+
Kocham SuJu od: 23.09.2011r
Wiek: 23
Dołączyła: 29 Gru 2011
Posty: 486
Skąd: Opalenica
Wysłany: 2012-01-04, 19:02   

Przez chwilę aż mi się komp zaciął przez Ciula, nie wiem o czym to ma świadczyć xD

Heechula nie da się nie zauważyć w Suju, zdecydowanie zapada w pamięć i powala swoim jakże cudownym poczuciem humoru i ciętym językiem ~
Rozumiem, że ktoś może go nie lubić, ale chyba fajniej jest lubić nee?

Szczerze mówiąc kiedy się dowiedziałam, że do wojska idzie to wybuchnęłam śmiechem - Cinderella w wojsku? Później widząc go zgolonego i w mundurze aż mnie zamurowało i nie wyglądało na to żeby mu tam jakoś strasznie było, w końcu listy i prezenty mu przysyłają... jednak, Kiciul hwaiting~! <3

Oj tak, niejedna dziewczyna się przez niego kompleksów nabawi/nabawiła xD

O rany, kocha pomarańcze i białą czekoladę? O_O mój soul mate! XD

To z tą raną na policzku było straszne, nawet nie wiem czym dostał, ale to akurat nieważne. Nie wiem co ta niby-fanka sobie myślała T_T zresztą nie ona jedna, Yesia też ktoś trafił czymś w głowę - ludzie nie mają mózgu.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


logo
2008 – 2017 © SUPERJUNIOR.PL
Poprzednie adresy: Klik | Klik

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 11