| FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Rejestracja | Zaloguj | Album | Download |


superjunior

Poprzedni temat «» Następny temat
Odpowiedzi UFO 20.12.10 Donghae ZhouMi
Autor Wiadomość
Frydzka 


Ulubieniec z SJ: Space Big Star, Donghae
Lover: HEECHUL, Iwook, Jaejoong
Fav Pairing: EunHae, HeeWook, HeeMinn
Wiek: 26
Dołączyła: 04 Maj 2011
Posty: 477
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-05-06, 00:56   Odpowiedzi UFO 20.12.10 Donghae ZhouMi

Fan:Jestem chińskim fanem, mam nadzieję,że możecie kontynuować tą podróż. Naprawdę, kocham was wszystkich! Musisz mi odpisać, dziękuję!
Donghae:Dziękuję! Odpisałem~

Fan:Oppa, oppa, proszę odpisz(.) Za niedługo przybędziecie do Guangzhou. 『Yamashita※琪』*
Donghae: Odpisane~

*Login użytkownika, który napisał tą wiadomość.

Fan:Gege, niedługo będą moje urodziny i stanę się dorosła! Możesz mi odpisać bym dostała prezent urodzinowy~!
Donghae: Wszystkiego najlepszego!

Fan: Pada teraz w Seulu? Naprawdę chciałabym pobawić się w Seulu~Donghae ge, jakie masz plany na święta?
Donghae: Spędzę je z wami wszystkimi~~

Fan: Dongahe ge! Tęsknię!^^ Marzyłam dziś cały dzień patrząc na twoje zdjęcie! Ge, odpisz mi szybko!
Donghae:Okey, odpisane^^



Fan:Cnotliwy Mimi, w moim świecie jest to trudne do uzyskania i cenne. Lubię to jak siebie postrzegasz, proszę nie zmieniaj się. Mam atak serca, szarpiesz moimi uczuciami ale proszę bądź sobą. Kocham cię takiego 
ZhouMi:Będę^^ Ty też powinnaś być szczęśliwa~

Fan: 【Święta【 ~ZhouMi~ Życzę ci wesołych świąt~ Możesz cieszyć się świętami z Mitangs w SS Guangzhou haha~ Trochę szkoda, że potrzebuję wziąć swoje MBA więc nie mogę wychodzić ostatnio~Ale w przyszłości będę nadal ciężko pracowała~Pracujmy wspólnie ciężko~Xiao Wenzi~
ZhouMi: Xiao Wenzi zauważyłem, że jesteś ostatnio zajęta z wiadomościami! Jiayou!~

Fan: ZhouMi ge ge, Chui Chui jest tu by napisać do ciebie~ Ostatnio masz napięty harmonogram, musisz dbać o własne ciało! Gege wyjdź i pojaw się !:>
ZhouMi:Miło cię poznać Chui Chui~

Source: Super Junior’s UFOTOWN & Super Junior-M’s UFOTOWN
Shared by chunny @ SJ-WORLD.NET
Translated by eternalsnow @ SJ-WORLD.NET
pl: seann
_________________
Ostatnio zmieniony przez Oiiś 2014-03-23, 20:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DonHeeWon
sorry, sorry


Ulubieniec z SJ: DongHae, SiWon, HeeChul
Lover: DongWoon ^^ <3
Fav Pairing: EunHae, SiEunHae
Wiek: 23
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 217
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2011-05-08, 21:06   

Frydzka napisał/a:

Fan: ZhouMi ge ge, Chui Chui jest tu by napisać do ciebie~ Ostatnio masz napięty harmonogram, musisz dbać o własne ciało! Gege wyjdź i pojaw się !:>
ZhouMi:Miło cię poznać Chui Chui~
hmnnm... padłam śmiechem XD

ahh... jaki DongHae no cóż... proszą, żeby odpisał to on
Frydzka napisał/a:
Donghae: Odpisane~
kochani <3
_________________
I love you my Maknae <3


It takes patience, lots of patience. Then it's over, fuckin' over...
Ostatnio zmieniony przez DonHeeWon 2011-05-08, 21:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tapczan 
Soulmates...


Ulubieniec z SJ: 15
Lover: Yesio
Grupa krwi: A Rh+
Wiek: 22
Dołączyła: 08 Maj 2011
Posty: 22
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-05-08, 21:19   

Czytam.

EDIT:
Cytat:
Cnotliwy Mimi, w moim świecie jest to trudne do uzyskania i cenne. Lubię to jak siebie postrzegasz, proszę nie zmieniaj się. Mam atak serca, szarpiesz moimi uczuciami ale proszę bądź sobą. Kocham cię takiego
ZhouMi:Będę^^ Ty też powinnaś być szczęśliwa~


Ładnie mu napisała, a on ładnie odpisał. Uwielbiam jak chłopaki piszą: "Odpisane" to takie....kochane, ale i podłe zarazem, fanki chcą odpowiedzi, ale chyba nie takiej...odpowiedzi.
_________________
No matter who you are...
Ostatnio zmieniony przez Tapczan 2011-05-08, 21:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
goss 


Ulubieniec z SJ: Kyuhyun, Donghae, Yesung i res
Lover: Kyu
Fav Pairing: YeShu ke ke ke
Wiek: 27
Dołączyła: 07 Maj 2011
Posty: 657
Skąd: Niesulice/Wrocław
Wysłany: 2011-05-08, 21:20   

uno momento

[ Dodano: 2011-05-08, 21:22 ]
Frydzka napisał/a:
Fan:Oppa, oppa, proszę odpisz(.) Za niedługo przybędziecie do Guangzhou. 『Yamashita※琪』*
Donghae: Odpisane~

cóż, jakby nie patrzeć spełnił życzenie fana xd
Frydzka napisał/a:
Fan:Cnotliwy Mimi, w moim świecie jest to trudne do uzyskania i cenne. Lubię to jak siebie postrzegasz, proszę nie zmieniaj się. Mam atak serca, szarpiesz moimi uczuciami ale proszę bądź sobą. Kocham cię takiego 

jaki opis :O
_________________

 
 
Majanna 
HG pervert wife


Ulubieniec z SJ: Donghae&Henry
Lover: HanGeng
Fav Pairing: HanChul&EunHae
Kocham SuJu od: 10.02.2010
Wiek: 25
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 4877
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 2011-05-08, 23:41   

oczami wyobraźni widze jak Don robi kopiuj-wklej słowa "odpisane" xD
ale trzeba przyznać, że chłopak ma telent to czarowania fanów, jego odpowiedzi sprawiają, że serce zaczyna szybciej bić..
_________________
Ostatnio zmieniony przez Majanna 2011-05-08, 23:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Ofi^^44 
Ms Lee


Ulubieniec z SJ: Każdy ma to "coś" !
Lover: Sungmin, Minho, T.O.P, Changjo ^^
Fav Pairing: KangTeuk, KyuMin, EunHae, HyukMin,
Wiek: 22
Dołączyła: 07 Maj 2011
Posty: 128
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-05-09, 00:00   

Cytat:
Fan:Gege, niedługo będą moje urodziny i stanę się dorosła! Możesz mi odpisać bym dostała prezent urodzinowy~!
Donghae: Wszystkiego najlepszego!

No to fanka, rzeczywiście miała prezent urodzinowy ^^
Ostatnio zmieniony przez Ofi^^44 2011-05-09, 00:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maggdalena 
Mad?


Ulubieniec z SJ: Hae, Tusiek, Hee, Kyu, Hyuk
Lover: Siwon
Fav Pairing: EunHae, HanChul, HeeTeuk
Grupa krwi: A Rh+
Kocham SuJu od: 10.02.2010
Wiek: 26
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 15239
Skąd: ??czyca
Wysłany: 2011-05-09, 18:04   

Frydzka napisał/a:
Donghae: Spędzę je z wami wszystkimi~~

jak milooooo! z nami tez? :)
mi jakby "odpisali" kropke to juz bylabym zadowolona!
Frydzka napisał/a:
ZhouMi: Xiao Wenzi zauważyłem, że jesteś ostatnio zajęta z wiadomościami! Jiayou!~

odroznia pojedyncze osoby ?:O
kolejne mile osoby ktore zachowuja sie dobrze w stosunku do Mimiego...oby tak dalej!
_________________
"Without you, I could never see. Without you, I could never hear. Without you, I could never have happy tears in my eyes"

"Sometimes you're my hero. Sometimes you're my girlfriend. You're my sister. You're my BABY!"
Ostatnio zmieniony przez maggdalena 2011-05-09, 18:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Rei 
coffeeholic


Lover: RyeoWook
Grupa krwi: AB Rh +
Wiek: 29
Dołączyła: 06 Maj 2011
Posty: 165
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-05-11, 10:19   

Frydzka napisał/a:
Donghae:Dziękuję! Odpisałem~
Frydzka napisał/a:
Donghae: Odpisane~
Frydzka napisał/a:
Donghae:Okey, odpisane^^

Haha, "odpisane" i po sprawie, niech się fanki cieszą.8D
Mimi włożył w swoje odpowiedzi trochę więcej serca. Jest przesympatyczny.^^
_________________
Ostatnio zmieniony przez Rei 2011-05-11, 10:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Xiao Hua 
LeeTeukowa anae


Ulubieniec z SJ: LeeTeuk, Heechul, Henry, Dongh
Lover: LeeTeuk <3 Heechul :*
Fav Pairing: HeeTeuk, EunHae, EunTeuk
Grupa krwi: 0 rh+
Wiek: 31
Dołączyła: 14 Maj 2011
Posty: 401
Skąd: Gdynia/Kraków
Wysłany: 2011-07-01, 20:22   

Hahaha Donghae to się nie wysila w tym odpisywaniu. Albo mu się klikać nie chce albo myśleć. Słodki jest. Zhoumi jak zwykle dba o to co pisze do Elfów i jest bardziej wylewny :)
_________________


Fan:Oppa co dla Ciebie znaczy E.L.F?
LeeTeuk:Tego nie da się opisać słowami.

Forever with Super Junior <3
Ostatnio zmieniony przez Xiao Hua 2011-07-01, 20:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
natulka 


Ulubieniec z SJ: Wszyscy<3<3<3
Lover: Kangin
Grupa krwi: 0 Rh+
Wiek: 26
Dołączyła: 24 Maj 2011
Posty: 312
Skąd: Kleszczele
Wysłany: 2011-07-01, 20:53   

Czytam

[ Dodano: 2011-07-01, 20:57 ]
DongHae mnie rozwalił...xD Legat mały ale przeuroczy.. jakby mi chociaż odpisne napisał to pewnie podniecałabym się przez następne 2miesiące.xD
Mimi badzo dba o to co pisze.. wkłada w to dużo serca...<3
_________________
W końcu jesteś moja mała Pało!!!!<3
 
 
 
Anke 
Cho AhYoung


Ulubieniec z SJ: 15~
Lover: Kyuhyun
Fav Pairing: mnóstwo
Grupa krwi: BRh+
Kocham SuJu od: 2009
Wiek: 25
Dołączyła: 08 Maj 2011
Posty: 212
Skąd: z szafy Kyu
Wysłany: 2011-07-14, 00:04   

Cytat:
Fan:Gege, niedługo będą moje urodziny i stanę się dorosła! Możesz mi odpisać bym dostała prezent urodzinowy~!
Donghae: Wszystkiego najlepszego!

DONGHAE, gdzie byłeś kiedy miałam osiemnastkę?! Q____Q

Ach, że ci ludzie cieszą się tylko z "odpisuję" swojego idola, no naprawdę... *cisza*. No dobra, ja też bym się cieszyła Q__Q
_________________
Ostatnio zmieniony przez Anke 2011-07-14, 00:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mikaru 
Żona Park JungSu


Ulubieniec z SJ: Teukie <3
Lover: Teukie <3
Fav Pairing: KyuMin, GTop ;3
Grupa krwi: 0rh+
Wiek: 25
Dołączyła: 03 Lip 2011
Posty: 77
Skąd: Teukowo Dolne~
Wysłany: 2011-07-15, 15:41   

Frydzka napisał/a:
Donghae:Okey, odpisane^^

widać ma chłopak wenę twórczą, wszędzie pisze to samo :D
Ostatnio zmieniony przez Mikaru 2011-07-15, 15:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Monsun 
Everlasting Mitang


Ulubieniec z SJ: Sungmin/ Heechul/ Zhou Mi
Lover: Tatsurou ( MUCC)
Fav Pairing: Hanchul
Dołączyła: 13 Wrz 2011
Posty: 273
Skąd: Niemcy
Wysłany: 2011-09-30, 19:59   

Donghae i to jego "odpisane". Chociaz fanki sie o to prosza i pewnie z tego sie tez ciesza z takiej odpowiedzi. Lepsze to niz cisza. Ciekawe czy nie chce mu sie wysilac, czy po prostu nie lubi pisac dlugich odpowiedzi.

Zhou Mi wklada w swoje odpowiedzi kawalek serca, jest naprawde przesympatyczny. Z takiej odpowiedzi cieszylabym sie przez kilka miesiecy.
Ostatnio zmieniony przez Monsun 2011-09-30, 20:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
nanaka 

Dołączyła: 09 Maj 2011
Posty: 1446
Skąd: krk
Wysłany: 2011-10-02, 19:49   

kk hae i to jego" odpisane xD' mnie sie wcale nie wydaje, zeby mu sie nie chcialo czy cos tylko lubi sie doczycz fanami xDn caly on ^_^.
ja bym byla zadowolona z jakiej kolwiek odpowiedzi od niego xD.

haha chui chui xD rozwalilo mnie imie tej dziewczyny , zy nick xd (?)
_________________

K:“Super Junior is the best when we’re complete”
Y:“YO WASSUP BABY YO MAN BABY”
D:“Oppa Mokpo Style. Eh~~~~ Sexy Eunhyuk”
D:“BABY!! Are you baby, baby?”

fan: Jongjin oppa, will you dye your hair like your brother ?
Jj: ... im still normal.

난 꿈이 있어요
HimsenFishy's Cloud
Ostatnio zmieniony przez nanaka 2011-10-02, 19:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Miju 


Lover: Donghae &#9829;
Kocham SuJu od: Lipiec 2011
Wiek: 22
Dołączyła: 03 Wrz 2011
Posty: 544
Skąd: Katowice
Wysłany: 2011-11-08, 15:23   

Cytat:
Donghae:Dziękuję! Odpisałem~

Donghae: Odpisane~


Hahaha, cały Hae xD

Cytat:

ZhouMi:Będę^^ Ty też powinnaś być szczęśliwa~


Słodki <3



Cytat:
Fan: ZhouMi ge ge, Chui Chui jest tu by napisać do ciebie~ Ostatnio masz napięty harmonogram, musisz dbać o własne ciało! Gege wyjdź i pojaw się !:>
ZhouMi:Miło cię poznać Chui Chui~


Skąd ona wzięła ten nick?? A myślałam że to ja mam dziwny xD
_________________
Ostatnio zmieniony przez Miju 2011-11-08, 15:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Design by Forum Komputerowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


logo
2008 – 2017 © SUPERJUNIOR.PL
Poprzednie adresy: Klik | Klik

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 13